REGION – U Portorožu se danas završava najveći sportsko-marketinški događaj u regiji – konferencija o marketingu i sponzorstvu u sportu SPORTO 2013. Svetski priznati stručnjaci za sponzorstva u sportu, uspešni primeri aktivacije sponzorstava u sportu, interaktivni okrugli stolovi kao i brojne nagrade samo su jedan deo mozaika vrhunskog programa SPORTO konferencije.
Jedna od središnjih tema konferencije bilo je jedno od najvećih sportskih takmičenja poslednjih godina i najveći sportski događaj koji je ikad bio održan u Sloveniji – EuroBasket 2013.
Organizatori konferencije su u (S)Portorož i ove godine privukli svetski poznate stručnjake kao što su, Ben Wells, nekadašnji direktor marketinga londonskog fudbalskog kluba Chelsea FC, Tim Ellerton, globalni direktor sponzorstava, Heineken International, Nikola Žinić, hrvatski marketinški guru i Josh Robinson, jedan od vodećih svetskih stručnjaka za digitalni marketing londonske agencije Synergy. Ove godine ponovo su došle i sportske zvezde: slovenački fudbalski selektor Srećko Katanec, dobitnik prve slovenačke medalje na Zimskim olimpijskim igrama Jure Franko i srpska odbojkaška legenda Vladimir Grbić.
U okviru SPORTO konferencije, u saradnji sa Društvom za marketing Slovenije, prvog dana konferencije dodeljene su SPORTO nagrade za najbolje projekte na području marketinga i sponzorstva u sportu, na osnovu rezultata javnog istraživanja Instituta za istraživanje tržišta i medija, Mediana. Takođe su dodeljene i SPORTO Brands 2013 nagrade – za najbolje sportistkinje, sportiste i klubove u Sloveniji, i po prvi put za najbolje sportistkinje, sportiste i klubove iz Srbije i Hrvatske.
U kategoriji SPORTO Brands 2013 za Srbiju nagrade su dobili teniserka Ana Ivanović, teniser Novak Đoković i košarkarski klub Partizan.