Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

SoMo borac – nagrade za social i mobil kampanje

Ove godine na Weekend media festivalu, u organizaciji magazina planb.hr, a u saradnji sa digitalnim agencijama Gingernet i Jasno i glasno, biće dodeljene nagrade u društveno mrežnoj i mobilnoj kategoriji, saopštio je Gingernet.
Broj mobilnih aplikacija i Facebook stranica s kojima se susrećemo, svakim je danom, baš kao i broj društvenih mreža na kojima boravimo, sve veći i veći. Zajedno s korisnicima na te se platforme sele i kompanije koje u saradnji s digitalnim agencijama pokušavaju na svakojake načine prodreti do korisnika. Nekada ih zbog toga obožavamo, nekada smo prema njihovim inovacijama ravnodušni, a nekad jednostavno kliknemo na Unlike. Baš zbog takve rovovske novomedijske marketinške borbe i zbog truda čitavog niza malih i velikih proizvođača i inovatora u mobilnoj domeni, ove godine na Weekend media festivalu biće dodeljene SoMo borac nagrade!
U društveno mrežnom delu, kategorije su: SoMo Face (Facebook fan stranica), SoMo Twit (najbolji službeni Twitter profil), SoMo Gram (najbolje vođen službeni Instagram profil), Rado viđen blog (najbolji „službeni“ blog), Viralni blockbuster (internet video godine), There’s not A Problem That I Can’t Fix, Cause I Can Do It In The Mix (društveno-mrežni miks) i Community menadžer/ka godine. Svoje radove mogu prijaviti svi profesionalci koji se bave društvenim mrežama, a Community menadžera/ku godine može kandidovati ko god želi.
Mobilni deo ima nešto manje kategorija, a ovde radove mogu prijaviti i profesionalci i amateri. Takmičiće se u četiri kategorije: Aplikacija s velikim A (aplikacija godine), Tablet štivo (magazin, knjiga ili sličan proizvod namenjen tabletima), Hodam i gledam (najbolji mobilni sajt) i Kampanja za van (najbolja reklamna kampanja za mobilne uređaje).
O pobednici će odlučivati međunarodni žiri u sastavu: Boris Ličina Borja (Jasno i glasno), Ivan Brezak Brkan (Netokracija), Sanja Vale (Gingernet), Sašo Dimitrievski (Pristop), Tin Kadoić (Brlog), Nebojša Grbačić (Woohoo), Nebojša Radović (Njuz.net), Viktor Marohnić (Pet minuta), Davor Runje (Drap), Ida Pandur (iStudio) i Vedran Gulin (Proximity).

Svoje radove možete prijaviti na http://somo.weekendmediafestival.com.
Šesti Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održaće se ove godine od 19. do 22. septembra u festivalskom prostoru stare Tvornice duvana u Rovinju.

Izvor: Media Marketing

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!