Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Šokantna kampanja za borbu protiv alokoholizma u Japanu

SVET – Dok obeznanjeni od pića spavaju po ulicama, Japance pretvaraju u žive bilborde za propagiranje opasnosti alkoholizma, a njihove sugrađane ohrabruju da ove prizore snimaju i postavljaju na društvene mreže pod heštegom #nomisugi – što znači “previše pijan”.
Meta ove kampanje su pre svega poslovni ljudi i žene, koji se petkom uveče opijaju do besvesti, a video reklama grupacije “Jaoči bar grup” na ovaj način pokušava da ih podstakne da paze koliko piju, da ne bi bili “uhvaćeni”. Video kampanja koju je kreirao “Oglivi& Meter” prikazuje brojne građane Tokija kako posle posla spavaju na ulici ne znajući za sebe.

476345_jpn-02_f

Izvor i foto: Blic

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!