SVET – Hootsuite objavio je listu social media trendova za 2021. godinu.
U izveštaju se navodi da će društvene mreže naredne godine mnogim kompanijama pomoći da unaprede korisničko iskustvo i izgrade bolji odnos sa potrošačima. Dok se neke kompanije muče da nadoknade izgubljeni profit i prodaju, neke od njih okreću se društvenim mrežama radi postizanja dva najvažnija cilja: što hitniji povraćaj uloženih sredstava (ROI), ali i građenje inovativnog digitalnog iskustva koji obezbeđuje lojalnost kupaca i učvršćivanje veza brenda sa ciljnom grupom.
U 2020. godini dramatično je porasla upotreba društvenih mreža, ali će naredna godina pokazati ko je bio zaista uspešan u komunikaciji. I dok se sve više povećava broj ljudi koji ignorišu oglase na društvenim mreža, samo kreativan, originalan i drugačiji sadržaj uspeće da probije taj zid ravnodušnosti.
Više informacija o ključnim social media trendovima pogledajte u videu ispod: