Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Social, Digital & Mobile svet u 2014.

SVET – Agencija „We are Social“ predstavila je detaljan izveštaj svih ključnih statistika, podataka i indikatora ponašanja korisnika društvenih platformi, digitalnih i mobilnih kanala komunikacija širom sveta. Pored statistika za regione, predstavljena je i dublja analiza za 24 najveće svetske ekonomije: Argentina, Australija, Brazil, Kanada, Kina, Francuska, Nemačka, Indija, Indonezija, Italija, Japan, Meksiko, Nigerija, Poljska, Rusija, Saudijska Arabija, Singapur, Južna Afrika, Južna Koreja, Turska, Tajland, Ujedinjeni Arapski Emirati Velika Britanija i SAD.
Podaci iz istraživanja pokazuju da danas ima preko 2,5 milijarde internet korisnika širom sveta, što predstavlja 35% ukupne populacije, a to je za 150 miliona više nego u istom periodu prošle godine. Međutim, kako se navodi, za neke zemlje nema pouzdanih podataka, pa se pretpostavlja da broj korisnika interneta doseže i 3 milijarde.
Kao što se moglo očekivati, sve više korisnika društvenih mreža na iste dolazi preko mobilnih uređaja. Navodi se da na mesečnom nivou 3/4 Facebook korisnika pristupni ovoj društvenoj mreži preko nekog mobilnog uređaja. Broj korisnika mobilnih uređaja u 2013. godini porastao je za 173 miliona, dok je u ovom trenutku broj aktivnih mobilnih pretplatnika oko 93% svetske populacije.

Više informacija pogledajte u prezentaciji ispod, kao i na sajtu agencije „We are Social“.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!