SVET – Kampanja, koju sprovodi Conscious Minds iz Kalifornije ovih dana, promoviše premijeru dokumentarnog filma ove agencije koji se bavi temom društvenih medija – Social Animals.
Conscious Minds je za tu svrhu kreirala par automata brendiranih porukom „As Seen On IG“, koji omogućavaju potrošačima da kupe malo ćaknute i prilično kritičke fizičke proizvode čija tematika se vrti oko ove društvene mreže. U pitanju su paketići sa hiljadu lajkova, „Thumb Spa“ za relaksaciju vaših prstiju nakon dugotrajnog skrolanja, „Food Porn Star“ kolačići i slično.
Kako kaže režiser filma i partner u agenciji Conscious Minds Jonathan Ignatius Green, automati nude satiričnu vezu sa dokumentarnim filmom, koji daje brutalno iskren uvid u svakodnevicu tri tinejdžera čiji su životi trajno promenjeni njihovim Instagram profilom.
Svi prihodi od automata za prodaju i online trgovine koja prodaje iste proizvode otići će u neprofitnu organizaciju Reboot & Recover, posvećenu podizanju svesti i lečenju problema digitalne zavisnosti i mentalnog zdravlja.
Više informacija pročitajte ovde.