Snažan rast agencija za digitalni marketing uprkos izazovima

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za digitalni marketing u Srbiji za 2020. godinu, a u okviru studije Agency Report.

Agencija HTTPOOL našla se na samom vrhu rang liste po poslovnom prihodu i po neto dobiti. Ova agencija je u 2020. godini zabeležila rast poslovnih prihoda od 156,14%, kao i rast neto dobiti od čak 237,79%. Httpool je u 2020. uvećao tim za 12,50%.

Sa prvog na drugo mesto rang liste, po oba finansijska kriterijuma, spustila se agencija WIRELESS MEDIA. Ova agencija zabeležila je u prošloj godini pad poslovnog prihoda od 1,6%, ali i ogroman rast neto dobiti, koji je u 2020. godini iznosio preko 89 miliona dinara, kao i rast broja zaposlenih za 86,36%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu i na trećem po neto dobiti nalazi se agencija NETCONOMY, koja je osnovana u junu 2020. godine. Ova agencija, između ostalog, nudi usluge Omnichannel Commerce & Experience Management, 360° Customer Insight & Omnichannel Campaigns, kao i full-service za SAP. Poslovni prihod Netconomy iznosio je prošle godine 27,4 miliona, a neto dobit 19,1 milion dinara. Ova agencija ima čak 67 zaposlenih.

Četvrto mesto pripalo je agenciji NEW MEDIA IDEAS, koja posluje u okviru agencije New Moment New Ideas Company kao zasebno pravno lice sa istim vlasnicima. Ova agencija zabeležila je pad poslovnog prihoda od 51,69%, i pad neto dobiti za 76,48%.

INNOVATIVITY se u 2020. našao na visokom petom mestu po poslovnom prihodu. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda od skoro 910% i rast neto dobiti za 234,28%.

Agencija ŽIŠKA zabeležila je stabilan rast u 2020. po poslovnom prihodu (20,90%) i rast neto dobiti (71,73%). HOMEPAGE ostvario je, takođe, rast poslovnog prihoda od 7,40% i pad neto dobiti za 44,53%. DEGORDIAN je zabeležio pad poslovnog prihoda od 2,58%, ali veliki rast neto dobiti od čak 253,46%. Agencija DRIVE zabeležila je pad po poslovnom prihodu od 35,05% i rast neto dobiti za 10,11%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 86 pravnih lica koja se primarno bave digitalnim komunikacijama, što je povećanje od 28,36% u odnosu na 2019. godinu.

Ukupan poslovni prihod agencija za digitalni marketing u 2020. porastao je za 40,47%, a neto dobit za čak 160,46%. Broj zaposlenih u agencijama za digitalni marketing veći je za 33,50%, a u 2020. iznosio je 781.

Tržište digitalnog marketinga u Srbiji nastavlja stabilan rast uprkos svim COVID-19 izazovima, što pokazuju i poslovni rezultati agencija koje primarno posluju u ovoj oblasti, kao i broj novootvorenih agencija i rast broja zaposlenih. Iako su neke agencije zabeležile pad poslovnih prihoda i neto dobiti, ulaganja u digitalni marketing iz godine u godinu sve su veća i značajnija.

Uporedne rang liste sa finansijskim rezultatima za ovu grupaciju agencija možete pogledati na sajtu http://adwork.network/agency-report

Napomena: Za analizu su korišćeni javno dostupni podaci pravnih lica, a koji su objavljeni na sajtu Agencije za privredne registre Republike Srbije.


Oceni tekst

3,00 od 5
Loading...

Komentari