Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Snažan rast agencija za digitalni marketing uprkos izazovima

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za digitalni marketing u Srbiji za 2020. godinu, a u okviru studije Agency Report.

Agencija HTTPOOL našla se na samom vrhu rang liste po poslovnom prihodu i po neto dobiti. Ova agencija je u 2020. godini zabeležila rast poslovnih prihoda od 156,14%, kao i rast neto dobiti od čak 237,79%. Httpool je u 2020. uvećao tim za 12,50%.

Sa prvog na drugo mesto rang liste, po oba finansijska kriterijuma, spustila se agencija WIRELESS MEDIA. Ova agencija zabeležila je u prošloj godini pad poslovnog prihoda od 1,6%, ali i ogroman rast neto dobiti, koji je u 2020. godini iznosio preko 89 miliona dinara, kao i rast broja zaposlenih za 86,36%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu i na trećem po neto dobiti nalazi se agencija NETCONOMY, koja je osnovana u junu 2020. godine. Ova agencija, između ostalog, nudi usluge Omnichannel Commerce & Experience Management, 360° Customer Insight & Omnichannel Campaigns, kao i full-service za SAP. Poslovni prihod Netconomy iznosio je prošle godine 27,4 miliona, a neto dobit 19,1 milion dinara. Ova agencija ima čak 67 zaposlenih.

Četvrto mesto pripalo je agenciji NEW MEDIA IDEAS, koja posluje u okviru agencije New Moment New Ideas Company kao zasebno pravno lice sa istim vlasnicima. Ova agencija zabeležila je pad poslovnog prihoda od 51,69%, i pad neto dobiti za 76,48%.

INNOVATIVITY se u 2020. našao na visokom petom mestu po poslovnom prihodu. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda od skoro 910% i rast neto dobiti za 234,28%.

Agencija ŽIŠKA zabeležila je stabilan rast u 2020. po poslovnom prihodu (20,90%) i rast neto dobiti (71,73%). HOMEPAGE ostvario je, takođe, rast poslovnog prihoda od 7,40% i pad neto dobiti za 44,53%. DEGORDIAN je zabeležio pad poslovnog prihoda od 2,58%, ali veliki rast neto dobiti od čak 253,46%. Agencija DRIVE zabeležila je pad po poslovnom prihodu od 35,05% i rast neto dobiti za 10,11%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 86 pravnih lica koja se primarno bave digitalnim komunikacijama, što je povećanje od 28,36% u odnosu na 2019. godinu.

Ukupan poslovni prihod agencija za digitalni marketing u 2020. porastao je za 40,47%, a neto dobit za čak 160,46%. Broj zaposlenih u agencijama za digitalni marketing veći je za 33,50%, a u 2020. iznosio je 781.

Tržište digitalnog marketinga u Srbiji nastavlja stabilan rast uprkos svim COVID-19 izazovima, što pokazuju i poslovni rezultati agencija koje primarno posluju u ovoj oblasti, kao i broj novootvorenih agencija i rast broja zaposlenih. Iako su neke agencije zabeležile pad poslovnih prihoda i neto dobiti, ulaganja u digitalni marketing iz godine u godinu sve su veća i značajnija.

Uporedne rang liste sa finansijskim rezultatima za ovu grupaciju agencija možete pogledati na sajtu http://adwork.network/agency-report

Napomena: Za analizu su korišćeni javno dostupni podaci pravnih lica, a koji su objavljeni na sajtu Agencije za privredne registre Republike Srbije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!