Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Snaga kreativne industrije je u udruživanju

Potencijal kreativne industrije u Srbiji je veliki i upravo bi ona mogla značajno da doprinese povećanju bruto društvenog proizvoda, saglasili su se učesnici McCann Talks, događaja na kome su se okupili najrelevantniji predstavnici kreativne i srodnih industrija.

Kreativna direktorka McCann Beograd Jana Savić Rastovac istakla je I&F McCann Grupu, koja posluje na 12 tržišta severa i juga Evrope, kao pokazatelj konkurentnosti srpskih ideja čije vreme tek dolazi. Savić Rastovac kaže i da snaga kreativne industrije leži u činjenici da okosnica srpske ideje nije budžet već sposobnost da se spoji nespojivo i na taj način pronađe prostor u svetskoj areni.

Regionalno povezivanje moglo bi da bude još jedan ključ razvoja svih nacionalnih ekonomija regiona, kaže Sagor Mešković, direktor komunikacija Exita, festivala koji u srpsku privredu godišnje direktno donese 15 miliona evra.

Zapošljavanjem 9000 ljudi u 2015. godini i strana filmska produkcija doprinela je razvoju srpske ekonomije, a izvršna direktorka Srpske filmske asocijacije Milica Božanić kaže da je najvažnije bilo demistifikovati Srbiju da bi mogla da ponudi sva bogatstva, ali i da je jednako važna činjenica da se ne možete takmičiti ako nemate institucionalnu podršku.

Slobodan razvoj najbolji za industriju video igara, osnivač i vlasnik Eipixa Mirko Topalski kaže i dodaje da su ideje svuda na svetu jednako raspoređene, ali da šanse za njihovu realizaciju i dalje nisu iste, mada je situacija sada mnogo bolja.

Osim o potencijalnu kreativne industrije, učesnici „McCann Talks” razgovarali su i o stereotipima i značaju demografije u kreativnoj industriji, kao i o poslovima budućnosti.

McCann Talks prvi je od planiranih događaja koji organizuje agencija McCann Beograd u godini kada obeležava 20 godina poslovanja sa ciljem da se na jednom mestu okupe i razgovaraju najrelevantniji predstavnici kreativne i srodnih industrija. Ovaj događaj osmišljen je kao susret organizacija i pojedinaca iz sveta preduzetništva, umetnosti, tehnologije i zabave na kome će suočiti svoja mišljenja i stavove kroz panel diskusije o temama koje su relevantne za kreativnu industriju.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!