Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Snaga kampanje u našim rukama

Agencija ReProdukcija već skoro deset godina potpisuje velike događaje i promocije za AAA brendove i marketinške agencije. Magična mešavina tradicionalnih tehnika, vođena kreativnim idejama i najsavremenijim dizajnom uz primenu najnovijih tehnologija, stavila je ReProdukciju u poziciju da isporučuja rešenja koja su prilagođena svakom tipu klijenta ili projekta. Proteklih sedam meseci ReProdukcija je razvijala strategiju repozicioniranja, uključujući novi vizuelni identitet i komunikacionu strategiju, domaćeg brenda u oblasti završnih građevinskih radova Bekament. O izazovima i inspiracijama u ovom procesu za Marketing mrežu govori izvršni direktor ReProdukcije Rade Marković.

Šta je za vas bio najveći izazov u kreiranju novog strateškog pozicioniranja Bekamenta?
Najveći izazov je bila brend transformacija odnosno kako smo zajedno sa marketing timom klijenta za manje od 6 meseci transformisali Bekament brend kako interno unutar kompanije tako i eksterno u široj javnosti. Postavljanje nove verbalne i vizuelne komunikacije koja odgovara kompaniji na liderskoj poziciji, a sve zasnovano na istinskim vrednostima koje kompanija neguje već 25 godina. Tradicionalan pristup u marketingu transformisali smo u sistem integrisane komunikacije koji odgovara izazovima digitalnog društva u kojem živimo i u kojem poslujemo…

Kako je iz vašeg ugla izgledao ovaj proces? Šta je to oko čega ste se brzo i lako usaglasili sa klijentom, a oko čega su se „lomila koplja“?
Proces je bio veoma dinamičan i kreativan. Klijent je u startu odlično odreagovao na strategiju koju smo ponudili. Rešenja koja su odlično odgovorila na zahteve klijenta i nisu zahtevala puno izmena. Suštinski, brzo i lako smo se usaglasili oko osnovnog pravca, estetike, tona komunikacije i vrednosti. Ako su se uopšte oko nečega „lomila koplja“ to je bilo oko finih detalja u razradi početne ideje.

Šta je to zbog čega bi se jedna kompanija nakon 25 godina uspešnog poslovanja odlučila da napravi zaokret u strateškom pozicioniranju, pa samim tim i vizuelnom identitetu?
Kada ste pozicionirani kao kompanija koja konstantno pomera granice u oblasti svog poslovanja i hrabro ide u susret tehnološkim i izazovima tržišta, morate da pratite svetske trendove u industriji. Imajući u vidu težnju klijenta da postane lider u regionu jugoistočne Evorpe usaglasili smo se da je za novo doba i nova stremljenja kompanije Bekament neophodno postaviti novu strategiju u pozicioniranju, kao i strategiju komunikacije i novi vizuelni identitet – bitne elemente kojima se kompanija predstavlja u javnosti.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!