Snaga kampanje u našim rukama

Agencija ReProdukcija već skoro deset godina potpisuje velike događaje i promocije za AAA brendove i marketinške agencije. Magična mešavina tradicionalnih tehnika, vođena kreativnim idejama i najsavremenijim dizajnom uz primenu najnovijih tehnologija, stavila je ReProdukciju u poziciju da isporučuja rešenja koja su prilagođena svakom tipu klijenta ili projekta. Proteklih sedam meseci ReProdukcija je razvijala strategiju repozicioniranja, uključujući novi vizuelni identitet i komunikacionu strategiju, domaćeg brenda u oblasti završnih građevinskih radova Bekament. O izazovima i inspiracijama u ovom procesu za Marketing mrežu govori izvršni direktor ReProdukcije Rade Marković.

Šta je za vas bio najveći izazov u kreiranju novog strateškog pozicioniranja Bekamenta?
Najveći izazov je bila brend transformacija odnosno kako smo zajedno sa marketing timom klijenta za manje od 6 meseci transformisali Bekament brend kako interno unutar kompanije tako i eksterno u široj javnosti. Postavljanje nove verbalne i vizuelne komunikacije koja odgovara kompaniji na liderskoj poziciji, a sve zasnovano na istinskim vrednostima koje kompanija neguje već 25 godina. Tradicionalan pristup u marketingu transformisali smo u sistem integrisane komunikacije koji odgovara izazovima digitalnog društva u kojem živimo i u kojem poslujemo…

Kako je iz vašeg ugla izgledao ovaj proces? Šta je to oko čega ste se brzo i lako usaglasili sa klijentom, a oko čega su se „lomila koplja“?
Proces je bio veoma dinamičan i kreativan. Klijent je u startu odlično odreagovao na strategiju koju smo ponudili. Rešenja koja su odlično odgovorila na zahteve klijenta i nisu zahtevala puno izmena. Suštinski, brzo i lako smo se usaglasili oko osnovnog pravca, estetike, tona komunikacije i vrednosti. Ako su se uopšte oko nečega „lomila koplja“ to je bilo oko finih detalja u razradi početne ideje.

Šta je to zbog čega bi se jedna kompanija nakon 25 godina uspešnog poslovanja odlučila da napravi zaokret u strateškom pozicioniranju, pa samim tim i vizuelnom identitetu?
Kada ste pozicionirani kao kompanija koja konstantno pomera granice u oblasti svog poslovanja i hrabro ide u susret tehnološkim i izazovima tržišta, morate da pratite svetske trendove u industriji. Imajući u vidu težnju klijenta da postane lider u regionu jugoistočne Evorpe usaglasili smo se da je za novo doba i nova stremljenja kompanije Bekament neophodno postaviti novu strategiju u pozicioniranju, kao i strategiju komunikacije i novi vizuelni identitet – bitne elemente kojima se kompanija predstavlja u javnosti.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari