Šminka za dečake

Dobar insight je pola kampanje. Nekada i više od toga. Zlata je vredan ukoliko se pronađe onaj koji niko ranije nije prepoznao. Jedna od kampanja koja je uspela da obuhvati novo, neviđeno, nečuveno, pa još i društveno angažovano jeste Mattemoiselle.

Kroz promociju make-up brenda, Fenty Beauty, Rijana se obratila sasvim novoj publici. Apostrofiranje transseksualca u kampanji koja promoviše ruževe je neispitana tematika za ovu industrijsku granu. Estetika šoka u reklamiranju make-ip linije ima potencijal da pomeri, ali ne i ključno izmesti, ustaljeni smer industrije koja se bavi lepotom.

Bad gal Riri je još ranije prepoznala šminku kao polje demokratičnosti i ovaj estetski segment obojila ravnopravnošću. Njena make-up linija se neće pamtiti samo po tome što je potpisuje poznata diva, već zato što pokriva tonove svih tipova kože i na taj način prevazilazi rasnu razlikovnost.

Politizovana ideja ravnopravnosti i inkluzivna tendencioznost vode Rijanin brend korak dalje od očekivanog. Čini se da Rijana nema intenciju da ikoga šokira video-spotom za Mattemoseille ruževe, već želi da pokaže da nema jednakih i jednakijih među potrošačima. Zato su pored žena, dečaci koji se šminkaju takođe vredni pažnje. U paleti novih boja, ruž više nije zavodljivo oružje žena, niti epitet poboljšane lepote, on je nosilac identiteta ženskosti. Zato Riri bira da se obrati onima koje bez dobre šminke ne bismo možda ni nazvali ženama – transseksualcima.

Inkluzivni pristup kampanje podržava dosadašnju liniju komunikacije, a istovremeno donosi nešto sveže i ljudski orijentisano, i koliko god šokantno, ipak nepretenciozno. Revolucionarni pristup Rijane parira nekadašnjoj Madoninoj ambiciji da promeni svet.

Jer dok ceo svet uživa u njenoj muzici, ona svoj glas daje onima za koje mnogi smatraju da su „mimo sveta“.

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Aleksandra Kovačević, Content&Community menadžerka, OvationBBDO


Oceni tekst

4,00 od 5
Loading...

Komentari