Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Smart telefoni postali primarni ekran širom sveta!

SVET – Po prvi put u SAD zabeleženo je da vreme koje korisnici provedu na mobilnim uređajima u toku jednog dana, premašuje vreme provedeno ispred TV-a, što su rezultati studuje AdReaction.
Amerikanci sada dnevno troše 151 minut na svoje smart telefone, a 147 minuta dnevno provedu ispred televizora. Brojevi su još veći u nekim drugim zemljama kao što je Kina, gde korisnici dnevno provode 170 minuta na smart telefonima, što je dvostruko više od vremena provedenog ispred televizora. Anketiranje je sprovedeno na više od 12.000 mobilnih korisnika, starosti od 16 do 44 godina u 30 različitih zemalja, sa pitanjem putem kojih uređaja najviše konzumiraju reklame – putem TV-a, laptopa, smart telefona ili tableta.
Prema rezultatima ankete, smart telefoni su postali primarni ekran širom sveta, ali istraživanje takođe pokazuje da potrošači koriste više ekrana istovremeno, što je postalo globalni trend, naročito izražen u Kini.
„I dalje je prisutan fenomen tzv. media multitaskinga – ljudi su aktivni na svojim mobilnim telefonima dok istovremeno gledaju TV“, rekla je Joline McGoldrick,direktor za istraživanja u kompaniji Millward Brown.
Vreme provedeno ispred ekrana može da se klasifikuje u 2 segmenta:

– „gomilanje“ – kada konzumirani sadržaj nije povezan, npr. nesvesno otvaranje Fejsbuka tokom gledanja TV emisije.
– „umrežavanje“ – kada je traženi sadržaj relevantan, npr. pretraživanje imena glumca iz TV emisije na webu.

Globalni potrošači više naklonjeni „umrežavanju“, nego što je to slučaj sa potrošačima u SAD. Samo 30% Amerikanaca vreme provedeno ispred dva ekrana troši konzumirajući srodne vrste sadržaja, dok je taj procenat u Kini, Japanu, Indoneziji i Južnoj Koreji dosta veći.

Izvor i foto: AdAge

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!