today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Smanjiti oglašavanje na kanalima koji krše autorska prava

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) potpisalo je Memorandum o razumevanju Follow the Money, a čiji cilj je minimizovati plasman oglašavanja na web stranicama i mobilnim aplikacijama koje krše autorska prava, učestvuju u širenju lažnih vesti ili prodaji krivotvorene robe.

Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorka HURA-e izjavila je: „Nama kao strukovnom udruženju izrazito je važno biti deo ključnih međunarodnih inicijativa kojima se promovišu dobre i odgovorne prakse među agencijama i oglašivačima. Poštovanje autorskog prava od velikog je značaja za sve agencije koje se bave tržišnim komunikacijama. Smatramo da podsticanje odgovornih praksi oglašavanja pomaže u podizanju nivoa poverenja korisnika te jača imidž brendova kao društveno odgovornih.“

Potpisnici Memoranduma će se zalagati, na temelju sopstvene politike i kriterijuma za procenu, za redukciju oglašavanja na web stranicama ili mobilnim aplikacijama koje nemaju značajnu legitimnu upotrebu i za koje oglašivači imaju razumno dostupne dokaze da te web stranice i aplikacije krše autorska prava ili šire lažne vesti, a koje na komercijalnom nivou koriste oglašavanje kao izvor prihoda.

Memorandum je potpisan u prisustvu potpredsednika Evropske komisije Andrusa Ansipa, a ujedno ga je podržalo Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) čiji je HURA aktivni član, zajedno s ostalim potpisnicima Memoranduma među kojima su Google, Svetska Federacija Oglašavača (WFA), DoubleVerify, Trustworthy Accountability Group, Evropsko udruženje za kockanje i klađenje, IAB Europe i drugi.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!