Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Slovenija najuslužnija u regionu

U istraživanju koje je sprovela kompanija Heraklea u saradnji sa agencijama za tajnu kupovinu, Slovenija je zauzela prvo, dok je drugo mesto u regionu zauzela Hrvatska, prenosi Poslovni dnevnik. Kompaniju Heraklea je prošle godine preuzela Agencija za istraživanje tržišta i marketing za takozvani „mystery shopping“, odnosno tajno kupovanje.
Nakon prvog mesta prošle godine, Hrvatska je ove godine druga sa 75,85 posto ispunjenih standarda. Slovenija je prva sa 76,74 odsto, a iza Hrvatske su Srbija, Makedonija, Crna Gora i Bosna i Hercegovina.
U tih šest zemalja, tajni kupci su od 17. maja do 22. juna posetili 800 objekata – autosalona, turističko-ugostiteljskih objekata, banaka, maloprodaje, prodajnih mesta telekomunikacijskih preduzeća, benzinskih stanica, supermarketa i uslužnih objekata. Vodili su računa o pet osnovnih elemenata dobre usluge: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, predstavljanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda i zahvalnosti za posetu…
Najviše goste pozdravljaju Hrvati, a najmanje Crnogorci. U Srbiji su najbolji u utvrdivanju potreba kupaca, dok su u Bosni i Hercegovini u toj kategoriji najlošiji. U Crnoj Gori trgovci najbolje poznaju proizvode koje prodaju što se ne bi moglo reci za Bosnu i Hercegovinu, koja je u toj kategoriji ostvarila najlošiji rezultat. Najviše dodatnih proizvoda se nudi u Sloveniji, a najmanje u Makedoniji. U zahvalnosti kupcima najbolji su Hrvati, a najlošiji Makedonci i Crnogorci.
Hrvatska je najbolje rezultate ostvarila u autosalonima dok su najgori supermarketi. Istraživače brinu turizam i ugostiteljstvo gde je poštovano nešto više od 80 odsto standarda kvaliteta usluge što ne smatraju dobrim rezultatom.

Izvor: Tanjug

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!