Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Sledeća stanica Beograd!

Turistička organizacija Beograda (TOB) predstavila je na ovogodišnjem Sajmu turizma kampanju “Sledeća stanica Beograd” koja je usmerena na promociju srpske prestonice u zemljama regiona. “Planiramo da u toku ove godine obiđemo ceo region, gradove Ljubljanu, Rijeku, Zagreb, Sarajevo, Temišvar, Segedin, Sofiju, Skoplje i da kroz prezentaciju starog, ali i novog Beograda, animiramo još veći broj ljudi iz regiona da posete naš grad”, kazao je Tanjugu direktor TOB-a Dejan Veselinov.
Prema njegovim rečima, retro autobus koji je deo ove promocije, već je bio na kraćem putovanju do Banja Luke, gde je kampanja ostvarila dobar uspeh. Pored ove kampanje, u planu je i promovisanje ambijentalne celine u delu grada oko Savamale, koji će predstavljati grad mladih ljudi, dizajnera, konceptualnih izložbi, otvorenih prostora, naveo je Veselinov. On je kazao da će ove godine okosnica Siti-brejk turizma biti promocija Ade Ciganlije, naročito tokom leta.
“Možemo reći da je Ada predstavlja svojevrsno iznenađenje, jer turisti u kontinentalnom gradu ne očekuju da se osećaju kao na moru”, istakao je Veselinov. Potom slede, kako je naveo, Beogradski festival piva, kao i brojne druge manifestacije koje privlače veliki broj posetilaca.
Veselinov je izrazio nadu da će se trend povećanja broja turista u Beogradu nastaviti, podsetivši da je 2012. godine zabeležen rast dolazaka stranih gostiju za sedam odsto i rast noćenja za osam odsto.

Izvor: Tanjug

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!