Turistička organizacija Beograda (TOB) predstavila je na ovogodišnjem Sajmu turizma kampanju “Sledeća stanica Beograd” koja je usmerena na promociju srpske prestonice u zemljama regiona. “Planiramo da u toku ove godine obiđemo ceo region, gradove Ljubljanu, Rijeku, Zagreb, Sarajevo, Temišvar, Segedin, Sofiju, Skoplje i da kroz prezentaciju starog, ali i novog Beograda, animiramo još veći broj ljudi iz regiona da posete naš grad”, kazao je Tanjugu direktor TOB-a Dejan Veselinov.
Prema njegovim rečima, retro autobus koji je deo ove promocije, već je bio na kraćem putovanju do Banja Luke, gde je kampanja ostvarila dobar uspeh. Pored ove kampanje, u planu je i promovisanje ambijentalne celine u delu grada oko Savamale, koji će predstavljati grad mladih ljudi, dizajnera, konceptualnih izložbi, otvorenih prostora, naveo je Veselinov. On je kazao da će ove godine okosnica Siti-brejk turizma biti promocija Ade Ciganlije, naročito tokom leta.
“Možemo reći da je Ada predstavlja svojevrsno iznenađenje, jer turisti u kontinentalnom gradu ne očekuju da se osećaju kao na moru”, istakao je Veselinov. Potom slede, kako je naveo, Beogradski festival piva, kao i brojne druge manifestacije koje privlače veliki broj posetilaca.
Veselinov je izrazio nadu da će se trend povećanja broja turista u Beogradu nastaviti, podsetivši da je 2012. godine zabeležen rast dolazaka stranih gostiju za sedam odsto i rast noćenja za osam odsto.
Izvor: Tanjug