Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Slavni mrtvaci u reklami sahranjuju žive

Muamer Gadafi sahranjuje živog Hosnija Mubaraka, a Ejmi Vajnhaus princa Vilijama i Kejt. To je deo reklamne kampanje čileanskog dnevnog list El Mostrador pod sloganom ‘Vesti se brzo menjaju’.
Vesti se toliko brzo menjaju da onaj ko je do juče bio mrtav danas je možda živ, poručuju čilenaci u reklamnoj kampanji koja je zbog montaže sa prinčevskim parom i Ejmi šokirala Britance.
Pored njih i bivših lidera Egipta i Libije, u reklami su se našli i Stiv Džobs i Džulijan Asanž. Otac Epla, koji je umro od raka, u reklami u plitkom grobu sahranjuje živog osnivača Vikipedije. Vesti se brzo menjaju.


Agencija: Ogilvy & Mather, Čile
Kreativni direktori: Francisco Camacho, Nicolas Neumann
Copywriters: Nicolas Neumann, Felipe Abufhele, Miguel Muñoz
Art direktor: Gabriel Izquierdo
Account Manager: Erick Krohn

Izvor: Novi magazin

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!