Muamer Gadafi sahranjuje živog Hosnija Mubaraka, a Ejmi Vajnhaus princa Vilijama i Kejt. To je deo reklamne kampanje čileanskog dnevnog list El Mostrador pod sloganom ‘Vesti se brzo menjaju’.
Vesti se toliko brzo menjaju da onaj ko je do juče bio mrtav danas je možda živ, poručuju čilenaci u reklamnoj kampanji koja je zbog montaže sa prinčevskim parom i Ejmi šokirala Britance.
Pored njih i bivših lidera Egipta i Libije, u reklami su se našli i Stiv Džobs i Džulijan Asanž. Otac Epla, koji je umro od raka, u reklami u plitkom grobu sahranjuje živog osnivača Vikipedije. Vesti se brzo menjaju.
Agencija: Ogilvy & Mather, Čile
Kreativni direktori: Francisco Camacho, Nicolas Neumann
Copywriters: Nicolas Neumann, Felipe Abufhele, Miguel Muñoz
Art direktor: Gabriel Izquierdo
Account Manager: Erick Krohn
Izvor: Novi magazin