today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Slavimir Stojanović Futro redizajnirao logotip SC

Sava Centar simbol Beograda i mesto dešavanja najznačajnijih političkih, privrednih, kulturnih i stučnih skupova posle dve godine temeljne rekonstrukcije primiće prve posetioce početkom novembra. Autentični spoljašnji izgled i enterijer, pratio je logotip koji je urezan u sećanje brojnih generacija. Rekonstrukcijom je objekat modernizavan, ali je  očuvana njegova spoljašnja i unutrašnja prepoznatljivost. Samim tim javila se potreba sa osvežavanjem logotipa, ali tako da bude savremen uz očuvanje vizuelnog identita. Posao je poveren priznatom i najboljem regionalnom grafičkom dizajneru, čiji ime je poznato u svetskim okvirima, Slavimiru Stojanoviću Futru.

U razgovoru za portal Marketing Mreža  Slavimir Stojanović kaže da je inspiraciju za novi logotip našao u samoj arhitekturi objekta, karakterističnoj dijagonalnoj konturi koja dominira prostorom. „Najbolji dizajn je onaj koji je spontan, koji dolazi nepretenciozno iz istine samog projekta, a istina Sava Centra je da je on po svojoj arhitekturi prepoznatljiv u čitavom regionu. Takozvana pozitivna dijagonala, iz donjeg levog u gornji desni ugao, kao obris Sava Centra, pronašla je svoje mesto u kvadratu iza ispisa SC. Prepoznatljive trapezoidne staklene površine dobile su prirodan nastavak u vizuelnim komunikacijama u vidu sekundarne grafike, koja ilustrativno podržava estetiku i kompoziciju celokupnog vizuelnog identiteta“ istakao je Futro.

Slavimir Stojanović je radio za značajne klijente, brendove kao što su Sony, Mercedes Benz, Coca-Cola i brojne druge. Kada se radi o takvim logotipima kao što je i SC koji su toliko „odomaćeni“ i prepoznatljivi postavlja se pitanje koliko dizajner ima slobode da ga menja. Slavimir kaže da su obično na početku prisutni veliki entuzijazam i sagorevanje, a sve u želji da se napravi radikalan odmak od postojećeg rešenja, kako u menadžmentu brenda tako i kod izvođača kreativnih radova i dodaje: „Vrlo ubrzo, već posle inicijalnih skica, stiče se prava slika u kom pravcu redizajn nužno mora da ide, iako se naš nagon za radikalnim iskorakom žilavo bori da izdominira. U slučaju Sava Centra stvar je poprilično jasan jer je njegova skraćenica SC toliko prepoznatljiva da je bilo samo pitanje kakav oblik i boju mu dati, a bonus koji se dogodio u procesu kreacije je pomenuta kontura fasade u okviru logotipa“.

Sava Centar postao je ono čemu svi brendovi teže – lovemark, sinonim za instituciju koja se voli ističe Slavimir Stojanović i dodaje da za njega lično SC zauzima sam vrh kulturne vertikale i kao takav izaziva opravdano strhopoštovanje pri kreativnim naporima: „Sve što je bio moj zadatak je da ispričam pomenutu istinu, da mu bojama i formom udahnem savremenost, energiju i toplinu, da ga ne skrenem sa puta, već da mu otvorim novi prostor za komunikaciju u budućnosti na istoj liniji“.

Ovaj objekat zauzima posebno mesto u životima mnogih Beograđana, među njima je i Slavimir koji se priseća osećaja udobnosti u plavim sedišta poznate Plave dvorane i gledanja filmova na FEST-u, slušanja koncerata domaćih i svetskih zvezda, “Uvek sam se u Sava Centru osećao na par sati transportovanim u neko bolje, pravo vreme, koje zaslužujem, ali sanjam“ zaključuje Futro, srećan što će ponovo uživati u istom osećaju u obnovljenom Sava Centru.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!