Sava Centar simbol Beograda i mesto dešavanja najznačajnijih političkih, privrednih, kulturnih i stučnih skupova posle dve godine temeljne rekonstrukcije primiće prve posetioce početkom novembra. Autentični spoljašnji izgled i enterijer, pratio je logotip koji je urezan u sećanje brojnih generacija. Rekonstrukcijom je objekat modernizavan, ali je očuvana njegova spoljašnja i unutrašnja prepoznatljivost. Samim tim javila se potreba sa osvežavanjem logotipa, ali tako da bude savremen uz očuvanje vizuelnog identita. Posao je poveren priznatom i najboljem regionalnom grafičkom dizajneru, čiji ime je poznato u svetskim okvirima, Slavimiru Stojanoviću Futru.
U razgovoru za portal Marketing Mreža Slavimir Stojanović kaže da je inspiraciju za novi logotip našao u samoj arhitekturi objekta, karakterističnoj dijagonalnoj konturi koja dominira prostorom. „Najbolji dizajn je onaj koji je spontan, koji dolazi nepretenciozno iz istine samog projekta, a istina Sava Centra je da je on po svojoj arhitekturi prepoznatljiv u čitavom regionu. Takozvana pozitivna dijagonala, iz donjeg levog u gornji desni ugao, kao obris Sava Centra, pronašla je svoje mesto u kvadratu iza ispisa SC. Prepoznatljive trapezoidne staklene površine dobile su prirodan nastavak u vizuelnim komunikacijama u vidu sekundarne grafike, koja ilustrativno podržava estetiku i kompoziciju celokupnog vizuelnog identiteta“ istakao je Futro.
Slavimir Stojanović je radio za značajne klijente, brendove kao što su Sony, Mercedes Benz, Coca-Cola i brojne druge. Kada se radi o takvim logotipima kao što je i SC koji su toliko „odomaćeni“ i prepoznatljivi postavlja se pitanje koliko dizajner ima slobode da ga menja. Slavimir kaže da su obično na početku prisutni veliki entuzijazam i sagorevanje, a sve u želji da se napravi radikalan odmak od postojećeg rešenja, kako u menadžmentu brenda tako i kod izvođača kreativnih radova i dodaje: „Vrlo ubrzo, već posle inicijalnih skica, stiče se prava slika u kom pravcu redizajn nužno mora da ide, iako se naš nagon za radikalnim iskorakom žilavo bori da izdominira. U slučaju Sava Centra stvar je poprilično jasan jer je njegova skraćenica SC toliko prepoznatljiva da je bilo samo pitanje kakav oblik i boju mu dati, a bonus koji se dogodio u procesu kreacije je pomenuta kontura fasade u okviru logotipa“.
Sava Centar postao je ono čemu svi brendovi teže – lovemark, sinonim za instituciju koja se voli ističe Slavimir Stojanović i dodaje da za njega lično SC zauzima sam vrh kulturne vertikale i kao takav izaziva opravdano strhopoštovanje pri kreativnim naporima: „Sve što je bio moj zadatak je da ispričam pomenutu istinu, da mu bojama i formom udahnem savremenost, energiju i toplinu, da ga ne skrenem sa puta, već da mu otvorim novi prostor za komunikaciju u budućnosti na istoj liniji“.
Ovaj objekat zauzima posebno mesto u životima mnogih Beograđana, među njima je i Slavimir koji se priseća osećaja udobnosti u plavim sedišta poznate Plave dvorane i gledanja filmova na FEST-u, slušanja koncerata domaćih i svetskih zvezda, “Uvek sam se u Sava Centru osećao na par sati transportovanim u neko bolje, pravo vreme, koje zaslužujem, ali sanjam“ zaključuje Futro, srećan što će ponovo uživati u istom osećaju u obnovljenom Sava Centru.