Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Skoro 90% ispitanika na društvenim mrežama!

Tokom aprila ove godine, beogradska advertajzing agencija Pioniri je, u saradnji sa partnerskom agencijom Smart Plus Research, sprovela istraživanje navika u korišćenju društvenih mreža. Podaci koji su celoj industriji bili toliko neophodni za svakodnevni rad i kreiranje efikasnih digitalnih strategija, a koji često nisu dostupni, niti rado prosleđivani od strane društvenih mreža, sada su dostupni svima.

Na reprezentativnom uzorku online populacije od 1.000 građana Srbije, starosti između 18 i 64 godine, ispitivali su obrasce korišćenja društvenih mreža, kao i stavove prema oglašavanju na njima.

Ideja je bila da stvari koje znamo iz iskustva mnogih realizovanih kampanja i njihovih rezultata proverimo, kao i da dobijemo potvrdu nekih naših stavova i procena. Ali i da pored delimičnih i šturih dostupnih podataka u totalu, kada je u pitanju konzumacija društvenih mreža kod nas, konačno napravimo statističku sliku društevnih medija u Srbiji 2017.

Iako smo dosta dobijenih rezultata i očekivali, neka od iznenađenja za nas su prilično visok procenat korišćenja SMS-a i dalje, jako mali broj građana Srbije bez naloga bar na jednoj društvenoj mreži, kao i eksplozivni rast Instragram mreže, što smo uspeli sada i brojčano da zabeležimo na skoro 37% onih koji uopšte koriste društvene mreže.

Deo istraživanja bavi se odnosom građana Srbije prema popularnim influenserima i social media oglašavanju, koliko veruju brendovima na društvenim mrežama, kao i da li prepoznaju oglasne formate.

I kao zaključak nakon sumiranih rezultata i dobijene statistike jeste da smo prilično svesna i pismena social media nacija.

Ostale zanimljive rezultate ovog istraživanja pronađite na adresi pioniri.com/sr/socialserbia2017/.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!