Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Sjajan advertajzing razlikuje se po dobroj ideji!

SVET – Predsednik i CEO IAB-a Randall Rothenberg za Bloomberg televiziju govori o digital trendovima i native advertajzingu, koji će, kako navodi, biti prisutan u marketing industriji na duže staze.
Randall tvrdi da se sjajan advertajzing razlikuje po dobroj ideji, a ne po tome da li ima za cilj da prevari ljude. Zato će kako kaže  „Standardizovano oglašavanje, uključujući standardizovani interruptive advertajzing, ostati verovatno najmoćnija snaga u marketingu.“

Ceo intervju možete pogledati na sajtu televizije Bloomberg.

Foto: IAB

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!