Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Sjajan advertajzing razlikuje se po dobroj ideji!

SVET – Predsednik i CEO IAB-a Randall Rothenberg za Bloomberg televiziju govori o digital trendovima i native advertajzingu, koji će, kako navodi, biti prisutan u marketing industriji na duže staze.
Randall tvrdi da se sjajan advertajzing razlikuje po dobroj ideji, a ne po tome da li ima za cilj da prevari ljude. Zato će kako kaže  „Standardizovano oglašavanje, uključujući standardizovani interruptive advertajzing, ostati verovatno najmoćnija snaga u marketingu.“

Ceo intervju možete pogledati na sajtu televizije Bloomberg.

Foto: IAB

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!