today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sir Martin Sorrell dolazi na Dane komunikacija

REGION – Organizatori Dana komunikacija, koji će od 28. do 30. marta biti održan u Rovinju, na press konferenciji najavili su dolazak jedne od najuticajnijih osoba na svetu prema Time 100 i osnivača WPP, najveće marketinške mreže na svetu – Sir Martina Sorrella.

“Svake godine dovodimo sve bolje predavače. Mali lokalni festival izrastao je u mesto koje posećuju neke od najvećih faca naše industrije. Ove godine ih imamo već dosta, a šećer dolazi na kraju – Sir Martin Sorrell, osoba koju je ugledni The New Yorker proglasio najvećim celebrityem u svetu tržišnog komuniciranja. Ovo je novi veliki iskorak našeg festivala kojem već dugo tepaju “mali Cannes“, a koji ne želi biti ničiji mali”, s entuzijazmom je najavila direktorica festivala i programa Dana komunikacija, Dunja Ivana Ballon.

Sir Martin Sorrell karijeru je započeo pre više od trideset godina preuzimanjem male britanske kompanije za proizvodnju žičanih korpica za prodavnice zvane Wireand Plastic Products i od nje stvorio multinacionalnog marketinškog giganta, kompaniju WPP koja je brojčano i po prihodu najveća na svetu s više od 3000 kancelarija u 112 zemalja. Danas je WPP vlasnik nekih od najvećih oglašivačkih agencija na svetu među kojima su Grey, Ogilvy, GroupM, MediaCom, Mindshare, Wavemaker, Kantar i brojne druge. Na čelu kompanije bio je duge 33 godine i time postao najdugovečniji i najbolje plaćeni direktor, i to kompanije koja se nalazi na cenjenom Financial Times Stock Exchange 100 indexu. Nakon višegodišnjeg uspešnog rada u WPP-u Sorrell je otišao s mesta izvršnog direktora i posvetio se novom izazovu i projektu – kompaniji S4 Capital.

“Na Danima komunikacija serviramo znanje na tanjiru – dovodimo rekordan broj predavača, a kreiran je najjači program do sada”, izjavio je Davor Bruketa, predsednik Uprave HURA-e.
Do sada najavljeni predavači Dana komunikacija su: Sir Martin Sorrell (Chairman, S4 Capital); osvajač nagrade za najboljeg oglašivača na svetu Matt Biespiel; digitalni evanđelista Yousef Tuqan Tuqan; etički haker Ralph Echemendia; potpredsednik VICE Media s titulom Star of Tech City Mark Adams; prankster, novinar i autor br. 1 fake restorana u Londonu na Trip Advisoru Oobah Butler (projekti: The Shed, Giorgio Peviani Jeans, fake Oobah); autoritet u svetu novih tehnologija i AI za brendove Yifei Chai; autor bestselera i stručnjak za bihevioralni marketing Mark Earls (aka HERDmeister); Steve Vranakis, izvršni kreativni direktor Google Creative Laba; Swati Bhattacharya, prva kreativna direktorica u Indiji i ambasadorka Cannes Lionsa; Che-Wei Wang, lider generativnog dizajna, MIT alumni i izlagač poznate MoMA; Jessica Chapplow (e-commerce&emerging platforms); Aaron Sherinian (Vice President, Global Communications Transformation, Philip Morris); Ali Ali, jedan od top 10 redatelja na svetu i autor slavnog virala Never Say No to Panda i mnogi drugi.

Bruketa je najavio još jednu novost; koliko su Dani komunikacija zapravo neuobičajen festival znaju i sami predavači koji nakon svog predavanja odlaze na quickie u šumicu. Reč je, naravno, o novoj dvorani Quickie koja se nalazi u šumici hotela Lone i koja je jedinstvena po tome što će učesnici predavače moći direktno da pitaju sve što ih zanima – i na ta pitanja dobiti isto tako direktne odgovore.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!