today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sinergija u komunikaciji

Mina Tadić, Head of Corporate Communications u kompaniji Delta Holding, govorila je za Marketing mreža magazin o sinergiji u komunikacijama u velikim sistemima, kao i šta danas znači efikasna korporativna komunikacija.

U kojoj meri je sinergija u komunikacijama važna u jednom velikom sistemu kao što je Delta Holding?

Slikovito rečeno, ako je svaki uspeh i svaki biznis pojedinačna zvezda koja sija na nebu, zamislite kada se zvezde spoje, kada se njihov sjaj objedini i kada se svi uspesi i snage biznisa, prožimaju i komunikaciono povežu u dijamantsku rešetku, dobijate najotporniji mineral – dijamant! To je sinergija u komunikaciji! Dijamantska rešetka koja povezuje sve snage biznisa, vaš glas čini prodornijim, otpornijim i jačim.

Sama poslovna definicija termina sinergija govori da je to forma timskog rada gde različite kompanije, biznisi ili odeljenja spajaju svoje napore za dodatu vrednost i značajno veći efekat od pojedinačnih napora. Kada ste veliki sistem kao što je Delta Holding, sinergija jeste ključ komunikacionih planova.

Koliko je zahtevno objediniti sve različite biznise kojima se Delta Holding bavi u jednu konzistentnu eksternu komunikaciju?

Pre bih rekla da je izazovno nego zahtevno. Nekada je to nemoguće, jer biznisi imaju svoje autonomne komunikacione platforme shodno industriji u kojoj posluju. Neki biznisi su prirodno „oslonjeni“ na druge, a neki nisu. Važno je razumeti specifičnosti svakog pojedinačnog biznisa i na različitostima graditi sinergiju. Delta je jedinstven holding sa vrlo raznovrsnim portfolijom – od Delta Agrar poljoprivredne proizvodnje, transportnih usluga kroz DTS, distribucije kroz DMD, Delta Real Estate izgradnje i upravljanja nekretninama i hotelijerstva, prehrambene proizvodnje kroz Fun&Fit, Danubius, Yuhor, fabriku vode Mioni, pa do Delta Auta zastupništva i prodaje automobila, i naposletku savremenog e-commerce-a kao što je Ananas. Sve je toliko različito, a opet svaki biznis je deo slagalice koji se spaja u veliku sliku. Važno je da svaki deo te slagalice bude na svom mestu u pravom trenutku. I to je naš posao u komunikacionom smislu.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!