today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sinergija brenda, influensera i produkcije

Kada nas je Dunja Jovanić pozvala da učestvujemo u osmišljavanju i produkciji videa „Telekom Srbija. Tu gde ste vi“, njena inicijalna ideja bila je da kroz prizmu prošlosti i sadašnjosti prikažemo značaj savremene tehnologije, a Telekom usluga nam je bila inspirativna od starta.

Nije bilo teško dalje razraditi ovaj koncept, naročito iz perspektive Dunje koja je Instagramerka, Youtuberka, influenserka čija karijera direktno zavisi od postojanja interneta. Zapitali smo se: gde bi Dunja predstavljala svoje mesečne favorite da nema interneta? Kako bi se snašla da joj stane auto negde u nedođiji, a da nema kod sebe mobilni telefon? Koliko često bi viđala drage ljude da nema video poziva? I kako sve to izgleda danas kada je Telekom “tu gde ste vi”?

Kampanja je drugačija jer nije tipično prodajno-prezentaciona, a super je što je klijent ostavio influenserki slobodu da se izrazi na sopstveni, autentičan način. Cilj ovog videa bio je da zabavimo gledaoce i podsetimo se kako je izgledao život pre savremene tehnologije, još konkretnije – pre Telekom usluga. Činjenica je da smo toliko navikli na naše telefone, internet, televiziju, da nam je potpuno nezamisliv život bez njih. To je upravo i bila ključna poruka videa, poruka osvešćivanja lagodnosti života koji živimo zahvaljujući savremenoj tehnologiji i zahvalnost na tome. Cilj je da se zabavimo i nasmejemo.

„Ovo je bio jedan od najbitnijih projekata u mojoj karijeri i nešto na šta sam strašno ponosna. Najviše volim kada moji klijenti imaju dovoljno poverenja u mene, da mi daju odrešene ruke, kao i da imaju sluha da proizvod ne mora uvek da bude u fokusu. Tada dolazi do izražaja kreativa. Drago mi je da sam imala priliku da sarađujem sa dme.video timom, i da smo zajedno napravili nešto vanserijski dobro. Tim je mlad, vredan, uigran i od samog starta smo se jako dobro razumeli, tako da smo u rekordnom roku došli do finalnog scenarija, snimili video za 15-ak sati i plasirali ga na mreže, nakon čega smo svi dobili ovacije i mislim da će ova godina biti upamćena po ovom videu“, rekla je Dunja Jovanić.

I rezultati nisu izostali. Video je napravljen za Instagram, objavljen je u formi IGTV-a, gde je dostigao preko 265k pregleda i preko 663k impresija. Video trenutno broji 31.248 lajkova i 2.578 šerova. Još relevantnija brojka: 465 komentara. To nama ukazuje da smo zaista zabavili ljude i da su osetili da ova kampanja zaslužuje i pisanu pohvalu. Reakcije ljudi su izrazito pozitivne, mnogo ljudi je reagovalo, tako da možemo sa sigurnošću da kažemo da smo ostvarili svoj cilj, da smo ljude zabavili i kreativom osvojilii njihove simpatije.

Autorka teksta: Aleksandra Ivanović, dme.video produkcija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!