REGION – Broj jedan britanski brend za negu lica Simple stigao je u Hrvatsku i o tome informisao javnost u saradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey.
Simple veruje kako svi možemo biti nežni prvenstveno prema sebi i svojoj koži, a onda i prema drugim ljudima, životinjama i planeti. Tako podjednako brine o tome što stavlja u svoje proizvode, ali i o onome što NE stavlja u njih.
Budući da nam ovih dana svima generalno treba malo više nežnoti, Simple i BŽG pokrenuli su sedmodnevni izazov na društvenim mrežama naziva #OdaberiNježnost. Tokom sedam dana, što je bio teaser deo kampanje, trebalo je svaki dan učiniti po jednu, drugačiji nežni gest za nekoga, na primer zahvaliti se, razveseliti komplimentom ili oraspoložiti šalom.
Izazovu su se priključile i influencerke Matea Frajsberger (Click4Chic), Mirna Matković (Lipstickblade), Ivona Panek (Beautyart), Andrea Fabrić, Jona Tonković (Jonajour), Nika Matić i Paula Šik, uz preko 1.000 korisnika Instagrama, a vest su preneli i mediji.
Kako bi brend predstavili novinarima, u vreme kada press eventi zbog pandemije nisu bili opcija, Simple i BŽG novinarima su poslali uzorke proizvoda sa personalizovanim nežnim porukama u kojima su im se zahvalili za konkretne članke koje su napisali za vreme strogih mera socijalne distance i tako informisali, ohrabrivali, motivisali i inspirisali sve nas.