Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Share With Care

SVET – Deutsche Telekom pokrenuo je kampanju Share With Care koja prikazuje zastrašujući video kako se uz pomoć veštačke inteligencije može zloupotrebiti fotografija deteta.

Video na primeru devetogodišnje Elle prikazuje devojčicu koje se pretvara u odraslu ženu pomoću veštačke inteligencije, a zbog svog realističnog prikaza ubrzo je postao viralan. Preneli su ga mnogi mediji, a deli se i među roditeljima na društvenim mrežama.

Cilj kampanje je upozoriti i pozvati roditelje da ne dele fotografije i video snimke svoje dece na društvenim mrežama, što se naziva ‘sharenting’. Kampanjom se želi podići svest roditelja da i naizgled bezazlene objave na društvenim mrežama mogu dovesti do krađe i zlouporabe identiteta, do dečje pornografije i do tzv. deepfake prevara – realistično izmanipuliranih fotografija, videa i audozapisa.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!