today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

SEO nema „magične moći“!

Saša Stanković, Digital Media Manager u agenciji MMB Media Agentur u Zagrebu i jedan od predavača u okviru Content Akademije, specijalno za Marketing mrežu govori zašto je SEO važan za poslovanje i imali li on „magične moći“.

Zašto je SEO važan za poslovanje?
SEO je od velike važnosti za svaku firmu koja želi biti prisutna u rezultatima pretrage na nekom od pretraživača (u našem slučaju možemo se fokusirati na Google). Naime, tehnike kojima se optimizuju stranica i sav sadržaj na njoj, omogućavaju pretraživaču lakše razumevanje usluga ili proizvoda koje nudimo, nezavisno od toga jesmo li velika, mala kompanija, start-up ili freelancer.

Jasno, SEO nije besplatan i ne treba ga gledati kao nešto što se usput odradi i ne košta ništa. To je pogotovo izraženo u veoma kompetitivnim industrijama kao što je turizam (iako je danas teško naći neku slabo kompetitivnu industriju). Tu do izražaja dolazi kreativnost i upornost pojedinaca da budu bolji i/ili drugačiji kako bi to i pretraživači prepoznali.

Možemo li reći da SEO ima „magične mogućnosti“ i zašto?
Iako možda SEO izgleda kao magija, ipak to nije tako. To je, pojednostavljeno, zajedno aktivnost i veština kojima se pretraživaču objasni koliko ste vredni i važni u industriji kojom se bavite. A onda će vam se Google zahvaliti boljim rangiranjem među rezultatima.

U kojoj meri su ključne reči, tagovi i opisi važni za pozicioniranje nekog sadržaja na Google pretraživaču?
Sve navedeno je važno. Veoma je teško kvalifikovati ih nekom „ocenom“, jer prilikom ispisivanja rezultata Google uzima u obzir veliki broj parametara. Činjenica je da se sve navedene stavke nalaze u tzv. „on-page SEO“ popisu obaveznih stavki s kojima se treba pozabaviti. Drugim rečima, nemojmo ih zaboraviti.

Na koji način content marketing transformiše komunikaciju brenda?
Content marketing je uneo jednu novu dozu svežine u komunikaciju, jer sada imamo i „ljudsku“ stranu priče. Nije tu samo službena objava PR tima, već imamo osobu imenom i prezimenom koja obavlja baš taj posao kao i ja, i ta osoba mi pomaže svojim savetima. Definitivno time ulazimo u jedan intimniji oblik komunikacije, jer programer priča s programerom, marketingaš s marketingašom, dizajner s dizajnerom. Tu se brendovi malo više „otvaraju“, a možda i dovode u položaj gde mogu biti i „povređeni“, ali mislim da je puno više pozitivnih strana od, onih, negativnih.

Šta učesnici mogu da očekuju od vašeg predavnja u okviru Content akademije?
Svakako jako puno slajdova, puno priče, ali i ideja i predloga s kojima odmah u ponedeljak mogu nešto napraviti. OK, možda čak i ne moraju čekati ponedeljak!
Dakle, nema prazne teorije, već praktična primena teorije kako bolje pozicionirati svoj brend, proizvod ili uslugu u beskranim prostranstvima interneta.

Content Akademija u Beogradu počinje 5. oktobra. Više informacija na https://represent.rs/schools/content-akademija/

Za čitaoce Marketing mreže obezbeđen je popust 10% na cenu kotizacije (promo kod: MMREZA).

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!