Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Señor proglašen INdoor kreativcem 2014.

U sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju održan je izbor za INdoor kreativca 2014. na kojem je „Kosooki“ – rad agencije Señor za tanke Toshibine tablete osvojio prvo mesto.
„Ne znamo zašto se tačno svideo glasačima, ali mi ga volimo jer inspirisan japanskom jednostavnošću, samo fotografijom proizvoda jasno komunicira poruku“, izjavio je Vanja Blumenšajn, kreativni direktor agencije.
Takmičenje je specifično po tome što o najkreativnijem radu ne odlučuju samo kreativci, već i posetioci Weekenda, koji su za svoje favorite mogli glasovati tokom održavanja festivala. Ubrzo nakon ovog priznanja, indoor plakat za Toshibine tablete doživeo je i svoju outdoor varijantu.
Indoor kreativac kreativni je konkurs koji već četvrtu godinu za redom organizuje kompanija B1 Plakati.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!