Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Señor je agencija godine IdejeX 2021!

REGION – U drugoj večeri događaja DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Letnoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobednici IdejeX, nacionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se već 11 godina uspešno takmiče agencije sa svojim kreativnim idejama. Agencije su se mogle takmičiti u tri grupe kategorija, a konkurencija je bila jaka uz rekordne 163 prijave! Grand Prix ove su godine osvojili Studio Sonda i Gradska Knjižnica Poreč za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE. Titula agencije godine IdejeX pripala je Señoru, a oglašivačem godine proglašena je Gradska knjižnica Poreč.

Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Señor, i Studio Sonda, LELO Adria, BBDO Zagreb i Bruketa&Žinić&Grey i Imago Ogilvy, koji dele peto mesto.

Na IdejiX već se godinama uspešno takmiče kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i bronzana priznanja, a ove godine iskazali su se sledeći projekti.

U grupi kategorija Best on Market dobitnici zlatne IdejeX su:

Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekat Skriveni talenti u kategoriji Alkoholna pića.
Jamnica i Señor za projekat Iz vrta prirode u kategoriji Bezalkoholna pića.
Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekat Lito je tamo di si ti u kategoriji Bezalkoholna pića.
Iskon i Señor za projekat Iskrenovci u kategoriji Telekomunikacijske usluge.
Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za projekat #MoždaNeće u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge.
JGL i Señor za projekat Oči ti šalju signale? u kategoriji Zdravlje i farmacija.
IKEA i BBDO Zagreb za projekat (Ne)siguran dom u kategoriji Kućanstvo.
Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vreme.
LELO Adria za projekat SILA™: Spiral into Fantasy u kategoriji Razno.
Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji COVID kategorija.
IKEA i BBDO Zagreb za projekat (Ne)siguran dom u kategoriji Kućanstvo.

Zlatno priznanje nagrade X u grupi Best of Ad-Making osvojili su:

Pedigree i MediaCom Zagreb za projekat Dogvertising u kategoriji Digital.
LELO Adria za projekat ENIGMA™: Unknown Pleasure u kategoriji Film.
Jamnica i Señor za projekat Iz vrta prirode u kategoriji Film.
Ledo / Frikom i Studio Sonda za projekat Ambalaža Čašica King u kategoriji Dizajn.

Zlatni su u grupi Best Branding & Rebranding sledeći projekti:

Ledo / Frikom i Studio Sonda za projekat Čašica King Branding – Okreni na desert u kategoriji Branding.
Bertoša vina i Studio Sonda za projekat Berba u kategoriji Rebranding.

Spisak svih dobitnika dostupan je na sajtu Dani komunikacija.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!