REGION – U drugoj večeri događaja DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Letnoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobednici IdejeX, nacionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se već 11 godina uspešno takmiče agencije sa svojim kreativnim idejama. Agencije su se mogle takmičiti u tri grupe kategorija, a konkurencija je bila jaka uz rekordne 163 prijave! Grand Prix ove su godine osvojili Studio Sonda i Gradska Knjižnica Poreč za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE. Titula agencije godine IdejeX pripala je Señoru, a oglašivačem godine proglašena je Gradska knjižnica Poreč.
Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Señor, i Studio Sonda, LELO Adria, BBDO Zagreb i Bruketa&Žinić&Grey i Imago Ogilvy, koji dele peto mesto.
Na IdejiX već se godinama uspešno takmiče kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i bronzana priznanja, a ove godine iskazali su se sledeći projekti.
U grupi kategorija Best on Market dobitnici zlatne IdejeX su:
Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekat Skriveni talenti u kategoriji Alkoholna pića.
Jamnica i Señor za projekat Iz vrta prirode u kategoriji Bezalkoholna pića.
Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekat Lito je tamo di si ti u kategoriji Bezalkoholna pića.
Iskon i Señor za projekat Iskrenovci u kategoriji Telekomunikacijske usluge.
Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za projekat #MoždaNeće u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge.
JGL i Señor za projekat Oči ti šalju signale? u kategoriji Zdravlje i farmacija.
IKEA i BBDO Zagreb za projekat (Ne)siguran dom u kategoriji Kućanstvo.
Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vreme.
LELO Adria za projekat SILA™: Spiral into Fantasy u kategoriji Razno.
Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji COVID kategorija.
IKEA i BBDO Zagreb za projekat (Ne)siguran dom u kategoriji Kućanstvo.
Zlatno priznanje nagrade X u grupi Best of Ad-Making osvojili su:
Pedigree i MediaCom Zagreb za projekat Dogvertising u kategoriji Digital.
LELO Adria za projekat ENIGMA™: Unknown Pleasure u kategoriji Film.
Jamnica i Señor za projekat Iz vrta prirode u kategoriji Film.
Ledo / Frikom i Studio Sonda za projekat Ambalaža Čašica King u kategoriji Dizajn.
Zlatni su u grupi Best Branding & Rebranding sledeći projekti:
Ledo / Frikom i Studio Sonda za projekat Čašica King Branding – Okreni na desert u kategoriji Branding.
Bertoša vina i Studio Sonda za projekat Berba u kategoriji Rebranding.
Spisak svih dobitnika dostupan je na sajtu Dani komunikacija.