Sempler Grand Prix 2019 za kampanju „Ne odričem se“!

REGION – Na ovogodišnjem takmičenju za najbolje medijske strategije godine Sempler prijavljeno je 80 radova; od toga su 42 rada ušla u uži izbor. Devetočlani međunarodni žiri izabrao je 12 medijskih projekata koje je nagradio zlatnim semplerima, dok je Grand Prix dodeli projektu „Ne odričem se“, koji je za neprofitnu organizaciju Da se zna LGBT+NGO kreirala oglašivačka agencija McCann Beograd i medijska agencija Universal Media. Semplere su ove godine dobili radovi iz Slovenije, Srbije i Hrvatske.

Kako je kazala predsednica žirija za nagrade Sempler, Eva Aljančič, izvršna direktorica HoT mobil i Ventocom.SI, stručni žiri je kod dodele Grand Prixa bio jedinstven: „Reč je o kreativnom rešenju kod kojeg smo svi u žiriju osetili da ispunjava sve kriterije za najbolju medijsku strategiju godine i to se svakim novim krugom glasanja potvrđivalo.“

Dobitnici nagrada Sempler 2019

Grand Prix za najbolju medijsku strategiju godine

Ne odričem se
Oglašivač: ‘Da se zna’ LGBT+NGO
Medijska agencija: Universal Media
Oglašivačka agencija: McCann Beograd
Saradnici: Ana Kovačević, Nela Milijić, Jana Savić Rastovac, Lidija Milovanović, Sandra Milojević, Jovana Milošević

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA UPOTREBA INFLUENCER MARKETINGA

Sex tape, koji to nije (The stolen sex tape)
Oglašivač: Društvo OnkoMan
Oglašivačka agencija: Pristop
Saradnici: Gregor Pirc, Drago Mlakar, Meta Celestina, Anja Jenko, Ajda Perme, Aleš Krdžić, Polona Polak, Nina Orlić

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLIA PR-STRATEGIJA ILI PROMOCIJA

Beba bira gde
Oglašivač: THE COCA-COLA COMPANY
Oglašivačka agencija: McCann Beograd
Medijska agencija: Universal Media
Saradnici: Sonja Džuklevski, Sonja Dragutinović, Stefan Gajić, Jana Savić Rastovac, Kristina Jovanović, Dubravka Petrović, Divna Peškir

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJI TEHNOLOŠKI PRISTUP

VR CHEF doživljaj (VR CHEF experience)
Oglašivač: Atlantic Grupa / Droga Kolinska
Oglašivačka agencija: Luna \TBWA
Medijska agencija: Media Publikum
Produkcijska kuća: CNJ, Unsanctioned media, Squareme
Saradnici: Špela Cocej Minatti, Simon Žalec, Vida Kos, Tine Lugarič, Damijan Penič

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI STRATEŠKA UPOTREBA MEDIA MIXA

Pobednički servis
Oglašivač: Petrol
Oglašivačka agencija: Agencija 101
Medijska agencija: Media Publikum, Bid Bid, GIG
Produkcijska kuća: Perfo, Fotonist
Saradnici: Peter Curk, Valentina Erčulj Džuban, Taja Špacapan, Petra Oplotnik, Urša Primožič, Sara Kobolt, Jože Gostiša, Polona Polak, Matjaž Germ, Gal Kočar, Sašo Pinosa, Andrej Maver

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI INOVATIVNA UPOTREBA KOMUNIKACIJSKOG KANALA

Ne odričem se
Oglašivač: ‘Da se zna’ LGBT+NGO
Oglašivačka agencija: McCann Beograd
Medijska agencija: Universal Media
Saradnici: Ana Kovačević, Nela Milijić, Jana Savić Rastovac, Lidija Milovanović, Sandra Milojević, Jovana Milošević

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA CILJANA KAMPANJA

Intarifa – Chat intervjui
Oglašivač: Vip mobile
Oglašivačka agencija: Fullhouse Ogilvy
Medijska agencija: OMD
Produkcijska kuća: In-house production – Fullhouse Ogilvy

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA ISKUSTVENA KAMPANJA

Spomenik neisklesanom telu
Oglašivač: PIPI beverages
Oglašivačka agencija: Imago Ogilvy
Medijska agencija: Imago Ogilvy
Produkcijska kuća: Drap
Saradnici: Igor Mladinović, Darko Bosnar, Barbara Sabo, Josip Listeš, Ana Burazer, Marko Gereci, Saša Perić, Dina Dretvić, Nela Fegić Moguljak, Željka Perković, Ivana Besak, Nikola Janjić, Lana Kessler, Tvrtko Kračun, Željko Glavor, Hrvoje Hrvatin, Nikola Grdanjski, Stipe Mihaljević, Mario Semeš, Barbara Galović, Vedran Klemens, Irena Lešković

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA UPOTREBA DIGITALNE SREDINE

Prva slovenska GIFO.OTEKA
Oglašivač: Pivovarna Laško Union
Oglašivačka agencija: Agencija 101
Medijska agencija: Media Publikum
Saradnici: Ajda Jurkas, Nina Tomše, Ana Šušteršič, Veronika Povž, Uroš Svenšek, Edo Nasufović, Primož Kos, Ivan Momirov, Mark Caserman, Tina Slivnik

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA KAMPANJA NA DRUŠTENIM MREŽAMA

Youtube kanal NekiNeki
Oglašivač: Telekom Slovenije
Oglašivačka agencija: Pristop, Renderspace
Medijska agencija: Pristop Media, D’Agency
Produkcijska kuća: Misc
Saradnici: Andreja Grebenjak, Mojca Pogačnik, Dejan Zadnikar, Melita Božič, Tina Šubic Konda, Žan Žveplan, Andreja Lenart, Mojca Avšič, Borut Bartol, Tamara Korat, Eva Šterk, Sara Mekinc, Uroš Goričan, Marko Klemen, Rok Flego, Eva Gjörek, Aleš Krdžić, Nejc Vernik, Matic Klemen, Urška Kos, Eva Celec, Damjana Grošelj, Mark Pirc, David Lotrič, David Banovič, Luka Furlan, Maja Pinterič, Lovro Prešiček, Tjaša Deu, Janja Primožič

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA UPOTREBA MOBILE-a

Narodni radio na Viberu
Oglašivač: NARODNI RADIO
Oglašivačka agencija: Mediacor
Medijska agencija: All Market Media
Produkcijska kuća: Mediacor
Saradnici: Aleksandra Đermanović, Hrvoje Vukušić, Matija Lović, Kristina Kozić, Dina Zastavniković

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJI NOVI MEDIJ/MEDIJSKI FORMAT 

Milk books
Oglašivač: Spar Slovenija
Oglašivačka agencija: Futura DDB
Medijska agencija: Futura DDB
Produkcijska kuća: Futura DDB, Super 16
Saradnici: Futura DDB

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA UPOTREBA PODATAKA

Povrtni namazi Argeta – predvidljivo digitalno oglašavanje
Oglašivač: Atlantic Grupa
Medijska agencija: iPROM
Produkcijska kuća: Valicon
Saradnici: Luna \TBWA

POSEBNE NAGRADE TOP SEMPL

Medijski menedžer 2019: Aleš Muhič, član boarda i direktor marketinga u kompaniji PRO PLUS.

Medijska zvezda budućnosti 2019: Darja Mravinec, digitalna medijska planerka, Futura DDB.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari