today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

SEMPL seminar pred publikom u Srbiji

Na međunarodnoj stručnoj konferenciji “Oglašavanje: investicija ili trošak” koja će se održati 26. i 27. septembra, javnosti u Srbiji će se predstaviti i SEMPL festival. Valerija Prevolšek, direktorka SEMPL seminara medijskih trendova prvog dana konferencije održaće predavanje na temu: “Dobićeš upravo toliko koliko platiš” i učestovati na panel diskusiji regionalnih stručnjaka iz oblasti komunikacija na temu: “Može li Robin Hud spasiti medije? Medijska potrošnja u Sloveniji i formiranje cijena oglasnog prostora medija u krizi”. Drugog dana konferencije Valerija Prevolšek će održati prezentaciju 15. SEMPL-a, seminara o medijskim trendoivma koji će 28. i 29. novembra biti održan u Portorožu.
Rane prijave za 15. konferenciju medijskih trendova SEMPL 2013 još uvek su u toku. Ove godine najbržih 100 prijavljenih učesnika po ceni prošlogodišnjih kotizacija očekuje: dva dana kvalitetnog programa, noćenje sa doručkom u Grand hotelu Bernardin ili Histrion, dva ručka, ulaz na dodelu prestižnih SEMPLER nagrada, SEMPL žurku kao i bezbroj mogućnosti za umrežavanje i druženje. Rane prijave biće otvorene dok se ne popune mesta za prvih 100 učesnika. Više informacija, kao i formular za ranu prijavu možete pronaći na http://sempl.si/en/participation/online-registration.
Takođe, prijave za nagradu SEMPLER otvorene su nedavno. Medijski stratezi, kompanije i mediji mogu da nominuju svoje najbolje medijse projekte i osvoje Zlatne semplere u šest takmičarskih kategorija kao i glavnu nagradu Veliki sempler. Učesnici će se za Zlatne semplere boriti u sledećih šest kategorija: A – strateška upotreba medijskog interneta, B – inovativna upotreba komunikacionog kanala, C – najbolja ciljana akcija, D – najbolja iskustvena akcija, E – najbolja upotreba digitalne okoline i F – najbolja akcija na društvenim mrežama. Svi zainteresovani svoje radove mogu prijaviti na: http://www.sempl.si/en/sempler-competition/categories-instructions.
Ovogodišnji devetočlani žiri vodiće Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorka medijske agencije Universal Media Beograd. Pored nje, prijavljene medijske strategije ocenjivaće i Silvana Ban, direktorka za brending i medije u telekomunikacionom društvu Tele2 Croatia, Davor Bruketa, kreativni direktor u hrvatskoj marketinškoj agenciji Bruketa & Žinić OM, Saša Đurđević, specijalista za medijsko planiranje i zakup u medijskoj agenciji OMD Media Beograd, Barbara Modic, direktorka slovenačke medijske agencije Pristop Media, Bojan Rendulić, direktor digitalne medijske agencije Fastbridge iz Srbije, Darja Teržan, vođa strateškog marketinga i razvoja u Mlekarni Celeia, Zoran Leban Trojar, partner i direktor slovenačke agencije Sonce.net kao i Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika iz Bosne i Hercegovine.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!