Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

SEMPL seminar pred publikom u Srbiji

Na međunarodnoj stručnoj konferenciji “Oglašavanje: investicija ili trošak” koja će se održati 26. i 27. septembra, javnosti u Srbiji će se predstaviti i SEMPL festival. Valerija Prevolšek, direktorka SEMPL seminara medijskih trendova prvog dana konferencije održaće predavanje na temu: “Dobićeš upravo toliko koliko platiš” i učestovati na panel diskusiji regionalnih stručnjaka iz oblasti komunikacija na temu: “Može li Robin Hud spasiti medije? Medijska potrošnja u Sloveniji i formiranje cijena oglasnog prostora medija u krizi”. Drugog dana konferencije Valerija Prevolšek će održati prezentaciju 15. SEMPL-a, seminara o medijskim trendoivma koji će 28. i 29. novembra biti održan u Portorožu.
Rane prijave za 15. konferenciju medijskih trendova SEMPL 2013 još uvek su u toku. Ove godine najbržih 100 prijavljenih učesnika po ceni prošlogodišnjih kotizacija očekuje: dva dana kvalitetnog programa, noćenje sa doručkom u Grand hotelu Bernardin ili Histrion, dva ručka, ulaz na dodelu prestižnih SEMPLER nagrada, SEMPL žurku kao i bezbroj mogućnosti za umrežavanje i druženje. Rane prijave biće otvorene dok se ne popune mesta za prvih 100 učesnika. Više informacija, kao i formular za ranu prijavu možete pronaći na http://sempl.si/en/participation/online-registration.
Takođe, prijave za nagradu SEMPLER otvorene su nedavno. Medijski stratezi, kompanije i mediji mogu da nominuju svoje najbolje medijse projekte i osvoje Zlatne semplere u šest takmičarskih kategorija kao i glavnu nagradu Veliki sempler. Učesnici će se za Zlatne semplere boriti u sledećih šest kategorija: A – strateška upotreba medijskog interneta, B – inovativna upotreba komunikacionog kanala, C – najbolja ciljana akcija, D – najbolja iskustvena akcija, E – najbolja upotreba digitalne okoline i F – najbolja akcija na društvenim mrežama. Svi zainteresovani svoje radove mogu prijaviti na: http://www.sempl.si/en/sempler-competition/categories-instructions.
Ovogodišnji devetočlani žiri vodiće Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorka medijske agencije Universal Media Beograd. Pored nje, prijavljene medijske strategije ocenjivaće i Silvana Ban, direktorka za brending i medije u telekomunikacionom društvu Tele2 Croatia, Davor Bruketa, kreativni direktor u hrvatskoj marketinškoj agenciji Bruketa & Žinić OM, Saša Đurđević, specijalista za medijsko planiranje i zakup u medijskoj agenciji OMD Media Beograd, Barbara Modic, direktorka slovenačke medijske agencije Pristop Media, Bojan Rendulić, direktor digitalne medijske agencije Fastbridge iz Srbije, Darja Teržan, vođa strateškog marketinga i razvoja u Mlekarni Celeia, Zoran Leban Trojar, partner i direktor slovenačke agencije Sonce.net kao i Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika iz Bosne i Hercegovine.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!