Organizatori Sempla su pre početka osmišljavanja ovogodišnje, već četrnaeste, stručne konferencije izveli regionalno istraživanje o prepoznatljivosti robne marke SEMPL. Rezultati su pokazali da, iako je događaj u Sloveniji dobro poznat i visoko cenjen, ciljna javnost u preostalim državama jadranske regije ne poznaje Sempl dovoljno dobro. Zato je, pored osmišljavanja celovitog stručnog programa i prilika za umrežavanje, organizovana i kreativna promotivna akcija – gerilski projekat „SEMPL pica“.
Krajem septembra, veće medijske i agencije punog servisa u Srbji i Hrvatskoj dobile su posebno iznenađenje – SEMPL pice. Još vrući italijanski specijalitet bili su umotani u ambalažu na kojoj je bio napisan tekst: »Možete li da zamislite da je ova pica medijski budžet najnovije oglasne akcije koju razvijate? Podelite je tako da ne zaboravite ni na jednu ciljnu grupu i postignete što veću efikasnost!«
Iznenađeni medijski stručnjaci su brendirani obrok veselo podelili međusobno, a svoja inovativna „rešenja“ raspoređivanja „medijskog budžeta“ odnosno pice prikazali fotografijama koje su zatim objavljene na Semplovoj Facebook stranici.
Projekat „SEMPL pice“ će se realiovati i u Sloveniji. Ovaj ukusni zadatak naćiće se pred poznatim slovenackim agencijama već iduće nedelje. Zadovoljni organizatori događaja pri tome izjavljuju: »Možda baš prilikom pregleda svih fotografija pica otkrijemo neke nove trendove raspoređivanja medijskih budžeta u Sloveniji, Srbiji i Hrvatskoj.«
