today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

SEMPL 29. i 30. novembra u Portorožu!

REGION – SEMPL, regionalna konferencija iz oblasti trendova u marketingu, medijima i komunikacijama, ove godine praznuje dvadeset godina i 29. i 30. novembra u GH Bernardin u Portorožu ponovo će privući više od 1.200 stručnjaka medijsko-komunikacione struke.

Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a i direktorica Media Poola, najavljuje da ćemo i 20. godišnjicu konferencije obeležiti pažljivo odabranim govornicima: „Program je onaj deo SEMPL-a, kojim svake godine ugađamo našim učesnicima i zahvaljujući kome smo zaslužili ugled jednog od najkvalitetnijih događaja u ovom delu Evrope. Naravno, želimo da 20. rođendan proslavimo ne samo simbolično, već i sa dodatnim sadržajima na samom događaju, pri čemu posebnu pažnju posvećujemo programskom radu.“

Sa Petrom Hinsenom (Peter Hinssen) već najavljen odličan program
Dodatne sadržaje u programu, koje obećava Prevolšek, organizatori najavljuju već sa prvim potvrđenim govornikom. Radi se o harizmatičnom vizionaru, kog još nismo imali priliku da čujemo u regionu. Belgijanac Peter Hinsen (Peter Hinssen) redovno se pojavljuje kao gost na najvećim konferencijama i forumima tehnoloških velikana, kao što su Google, Microsoft i Apple, a njegova poslednja knjiga Dan posle sutra (The Day After Tomorrow) redovno se nalazi na listama najboljih poslovnih knjiga protekle godine.

Hinsen, koji važi za izuzetnog poznavaoca tehnoloških trendova i uticaja na budućnost organizacija i poslovne modele, na SEMPL-u će govoriti upravo o tome, kako se snaći u svetu brzih promena. Savetovaće kako postojeće poslovne strukture i razmišljanje promeniti za uspeh i rast u ekosistemima, koji se tek rađaju.

Sirene kao ilustracija usklađenosti između forme i sadržaja
Na 20. SEMPL-u zavodiće morska devojčica; popkulturna interpretacija mitoloških sirena koje su brodove mornara pesmom privlačile na hridi. U dvadeset godina funkcionisanja je SEMPL, koji osim forme u fokus sve vreme stavlja pre svega sadržaj, naime morao da ispliva na površinu u moru brojnih priznatih marketinških događaja.

„Za dobro sveobuhvatno iskustvo forma i sadržaj moraju ići ruku pod ruku. Privlačna forma nas doduše može brzo zavesti, ali ako u sebi ne krije pravi sadržaj, dobar prvi utisak može brzo da ispari,“ idejni koncept izgleda konferencije komentarisali su u oglašivačkoj agenciji Futura DDB. Kako dodaju, za razliku od mitologije, na obali SEMPL-a na hridi nećete naleteti.

U okviru konferencije SEMPL i ove godine će nagradama Sempler biti nagrađena najveća medijska dostignuća u regionu. Uz to će biti imenovan već četvrti medijski menadžer godine, koji će se u elitnom klubu nosioca tog naziva pridružiti Pavlu Vrabecu, Marku Kolblu i Petru Franklu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!