Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Počele rane prijave za Sempl 15!

Počele su rane prijave za 15. konferenciju medijskih trendova SEMPL 2013. Ove godine najbržih 100 prijavljenih učesnika po ceni prošlogodišnjih kotizacija očekuje: dva dana kvalitetnog programa, noćenje sa doručkom u Grand hotelu Bernardin, dva ručka, ulaz na dodelu prestižnih SEMPLER nagrada, SEMPL žurku kao i bezbroj mogućnosti za umrežavanje i druženje. Rane prijave biće otvorene dok se ne popune mesta za prvih 100 učesnika.
Više informacija, kao i formular za ranu prijavu možete pronaći na http://sempl.si/en/participation/online-registration.
U Grand hotelu Bernardin u Portorožu, 28. i 29. novembra, oko dvadeset međunarodnih i regionalnih stručnjaka će u okviru 15. SEMPL konferencije razmatrati aktuelne medijske trendove i pojave, od interaktivne televizije i online reputacije do neuromarketing istraživanja. Među ovogodišnjim predavačima naćiće se američki TV stručnjak Todd F. Brown, izvršna direktorka britanske kompanije Igniyte Caroline Skipsey, Kivilcim Kayabali – partnerka u turskoj neuromarketing agenciji SalesBrain, Pere Quintana ispred modnog brenda Desigual i druga zvučna imena iz sveta komunikacijskog biznisa.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!