today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sedmi Weekend Media Festival traži nove medijske modele

Sedmi Weekend Media Festival, regionalni festival komunikacija, održaće se ove godine od 18. do 21. septembra u festivalskom prostoru stare Tvornice duvana u Rovinju. Kao i prethodnih šest godina, program Weekend Media Festivala biće bogat predavanjima, panelima i prezentacijama na teme širokog spektra od medija i marketinga, preko showbiza i digitala, pa sve do ključnih poslovnih tema.
„Sedma godina možda jeste krizna u braku, ali u našoj vezi s Rovinjom siguran sam da će biti najsretnija do sada. Weekend će i ove godine imati zemlju partnera, očekujemo goste i kolege, sada već i prijatelje, iz medija, marketinga i PR-a iz cele regije, ali i iz drugih zemalja Evrope, pa i iz Amerike. Spremamo zanimljiva predavanja, provokativne panele, korisne radionice i prezentacije, ali i druženje u opuštenoj atmosferi uz odličnu zabavu, za koju su zadužena zanimljiva imena regionalne muzičke scene“, najavljuje direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.
„Odlučili smo se u poslednje dve godine ne držati strogo područja medija i komunikacija, već smo se proširili i na poslovne i tehnološke teme, s obzirom da su mediji i komunikacije danas puno više od onoga što su bili pre nekoliko godina. Mediji i agencije su u krizi, komunikacije postaju sveprisutne, a ljudi i sami postaju mediji. Očito je da su potrebni novi modeli koji ne moraju nužno doći iz naše industrije, a mi to svakako želimo popratiti na Weekendu. Novost u programu ove su godine svakodnevne radionice kojima je cilj da se učesnici Weekenda vrate iz Rovinja s konkretnim znanjima koja mogu odmah primeniti u poslovanju“, ističe Nikola Vrdoljak, direktor programa.
Radionice će se održavati u posebnoj dvorani, tri u petak i još tri u subotu. Teme radionica biće različite, ali korisne. Kako izgleda medijsko planiranje i content marketing u praksi, kako osigurati sredstva iz evropskih fondova za TV prikazivanje, samo su neka od pitanja na koja će svi zainteresovani dobiti odgovor.
Među brojnim predavačima Weekenda ističe se Scott Morrison, čije predavanje nosi naziv „Ubrzani vođa“.
Među panelima ističe se jedan koji bi mogao biti ne samo zanimljiv, nego i žučan: tema je finansiranje startupa javnim novcem. Uz sjajne rezultate niza startup komapnija, panel želi preispitati koje su koristi za društvo od finansiranja startupa.
Sedmi Weekend po drugi put biće domaćin dodele SoMo Borac nagrada u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 i Jasno i Glasno. SoMo Borac je nagrada za one koji su u social ili mobile kategoriji napravili nešto što čime se ponose i žele to podeliti sa svima. Svoje radove mogu prijaviti na http://somoborac.com, a oni koje odabere međunarodni žiri biće predstavljeni na Weekend Media Festivalu. Takmičenje je otvoreno za radove agencija, kompanija ili pojedinaca nastale u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji i Crnoj Gori.

Prijave za ovogodišnji Weekend već su započele na www.weekendmediafestival.com

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!