Olimpijske igre su prava prilika za globalne marketinške kampanje tako da mnoge od njih zaista odstupaju od proseka. P&G-jeva kampanja »Hvala, mama!« je bez sumnje osvojila srca potrošača jer je na YouTubu pogledalo gotovo 6 miliona ljudi, a na Facebooku ima preko 700.000 lajkova.
Nije posebna samo zbog svoje jake emocije već i zato što je P&G iz sasvim neočekivanog ugla uspeo dotaknuti ljude u celom svetu. Slično je i Mini Cooperu uspelo zaigrati na emotivnu notu sa sloganom kampanje “Imaj velike snove, bez obzira na to koliko si velik” i tako uspostaviti vezu između olimpijskog duha i svakog pojedinca.McDonald’s je lansirao nagradnu igru, koja je nagrade povezivala s vrhunskim američkim sportistima istovremeno podstičući izbor manje kaloričnih proizvoda među svojim potrošačima. Nike je osmislio kampanju koja potrošačima poručuje da odličnost nije rezervisana samo za pojedince i pojedino mesto, već je možemo naći svuda.
Coca-Cola je na jedinstven način povezala dve snažne ljudske strasti, ljubav prema muzici i sportu. Cadillacova reklama, doduše, nije ništa posebno, ali odskače odličan timing jer su se, lansiranjem za vrijeme ceremonije otvaranja Olimpijskih igara i intenzivnim prikazivanjem u nedelji nakon toga, snažno utisnuli u svest gledalaca. Samsung je u svoju kampanju uključio brojne mobilne aplikacije koje korisnicima omogućavaju da ostanu u toku sa svim što se događa na OI te je tako ustoličio svoje mesto među liderima na području ponuđača mobilnih uređaja.
Izvor: Personal magazin