today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sedam lekcija za evropske premium brendove koji žele napredovati tokom recesije

SVET – Istraživanje pobednika Effie Europe koje je objavio EACA Centar znanja otkriva sedam lekcija o tome kako marketinške komunikacije omogućavaju vrhunskim brendovima da napreduju tokom recesije.

Istraživanje pod naslovom “Najgora vremena, najbolja vremena: kako komunikacija omogućava vrhunskim brendovima da napreduju u teškim vremenima” sproveli su stručnjaci za marketinšku efikasnost iz The Effectiveness Partnershipa, analizirajući podatke dobitnika nagrade EACA Effie Europe od 2008. do 2019.

Suprotno očekivanjima industrijskih komentatora da su premium brendovi oni koji će najverovatnije trpeti najgore u recesiji, The Effectiveness Partnership otkrio je da oni mogu najbolje prebroditi recesije pridržavajući se ovih 7 lekcija:

1. Komunikacija ima potencijal ostvariti jače poslovne učinke za premium nego za nepremium brendove, kako u recesiji, tako i izvan nje.
2. Najuspešnije kampanje za premium brendove u recesiji usklađuju stopu rasta obujma sa stopom rasta vrednosti.
3. Stalno dosezanje i uveravanje novih korisnika najjači je pokretač velikih poslovnih učinaka za premium brendove, u recesiji i izvan nje.
4. Uspešni premium brendovi usredsređuju se na jedan segment publike kako bi komunikacijske strategije imale jasan fokus, iako se uticaj često oseća i izvan tog određenog segmenta.
5. Najuspešnije kampanje premium brendova u recesiji podržavaju lansiranje novih proizvoda.
6. Emocionalne kampanje još su efikasnije kada ste premium brend u recesiji.
7. Širokopojasni i uskopojasni kanali dva su komplementarna faktora koji su ključni za uspeh.

EACA Centar znanja za Effie pobednike deli brendove u 5 kategorija – Superpremium; Premium; Midmarket; Value; Other/Not for profit brands. Premium brendovi koji su u središtu pažnje ove studije definisani su kao brendovi koji imaju cenovnu premiju, poželjni su i imaju reputaciju kvalitete.

Celu studiju možete preuzeti na White Paper – The worst of times, the best of times.

Izvor: HURA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!