Kompanija Schlarafia skoro čitav jedan vek je tu sa nama. Iako je odrasla na Čuburi, danas je srećemo svuda oko sebe.
Istrajno nam drži oslonac i trpi nas, naše misli, slatke snove, nestašna skakanja, glasne alarme i okretanja. Sa njom se svako jutro budimo i odmorni odlazimo u svet.
Za Schlarafiju se već oduvek zna, ali Alma Quattro bilbordi još nisu stigli da ispričaju njenu priču.
Priču o vezama i vezivanju. Jer nije nam trebalo dugo da shvatimo kako su dušeci istinski partneri s kojim se viđamo svakodnevno.
Ova kampanja namenjena je onima koji planiraju da promene svoje perjane, žičane i penaste partnere i onima koji će po prvi put izabrati svog partnera za ceo život. Zato smo rekli „Pa hajde da ih upoznamo!“, a provodadžija je bila Friday Finally ekipa.
Za ime staro 89 godina, neozbiljno bi bilo da se upoznavanje desi na Tinderu i ostalim dating aplikacijama. Već je to trebalo uraditi onako po starinski – oglas u novine i reklama na ulice. Pa ko se od prolaznika zainteresuje nek se javi. Cimanje stop.