today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sberbank kampanja – da baš svima bude stvarno super!

Sberbank Srbija svojim kampanjama, bez obzira na to koje kanale komunikacije koristi, trudi se da uvek izađe iz okvira postojećeg i javnosti pruži drugačiji, kreativniji pogled i pristup bankarskom poslovanju.

Od početka ove godine, tim za marketing i komunikacije, uz podršku i odličan timski rad kreativnih agencija Havas Adriatic, Direct Media i XYZ Communication, lansirao je nekoliko veoma uspešnih i zapaženih kampanja za različite bankarske proizvode. Treba pomenuti i agenciju Publicis One, koja strateškim medijskim planiranjem svake kampanje, uspeva da kreativna rešenja, prikaže odgovarajućoj publici.

Pored izvrsnih kreativnih rešenja i jasne komunikacije, marketinške kampanje su bile pravi vetar u leđa i prodajnim rezultatima banke koja je u prvom kvartalu 2019. zabeležila rast neto profita od 42% u odnosu na isti period prošle godine.

Ovog aprila, pred Havas Adriatic stavljen je, još jednom, veoma izazovan zadatak – osmisliti originalnu, jedinstvenu kampanju za već, reklo bi se, klasični keš kredit proizvod. S obzirom na to da je ovaj period godine ključan za sve banke, bili smo svesni činjenice, da kampanja mora, još jednom, da bude stvarno super.

Da podsetimo, prošlogodišnja kampanja u režiji Srđana Dragojevića i s Andrijom Kuzmanovićem u glavnoj ulozi, kampanja je koju nije lako nadmašiti. Zato su odlučili da „Stvarno super“ komunikacionu platformu zadržimo i prilagodimo novim uslovima koje proizvod zahteva.

Pored izuzetno atraktivne kamatne stope Sberbank je svojim klijentima ponudila i dodatni benefit u vidu povraćaja sredstava za sve klijente redovne u otplati. Ovakav benefit, gledano sa strane odnosa sa javnošću, može se predstaviti na vrlo jasan način. Ipak ukoliko želimo da ga predstavimo u TV spotu sa maksimalnom dužinom trajanja od 35 sekundi dolazimo do ozbiljnog izazova.

„I ove godine, pre svega, uspeli smo da klijentima ponudimo izvrstan i jedinstven proizvod i već na taj način se dobro pozicioniramo na tržištu. Ipak, kao i do sada, morali smo da obratimo pažnju i na aktivnosti konkurentskih banaka. Prema našim istraživanjima, u kampanji za isti proizvod u ovom momentu je već desetak banaka, a očekujemo da će iz nedelje u nedelju ovaj broj sve više rasti. Svakako treba uzeti u obzir i sve veći broj ograničenja koja propisuje zakonodavac, a koja u velikoj meri naš zadatak, da se pozicioniramo kao banka koja izlazi iz postojećih granica kreativnosti, čini još izazovnijim. Već pri prvom brejnstormingu, znali smo da je apsolutni imperativ da osmislimo kampanju koja će ponovo privući pažnju, povećati naš brend awareness, ali i pre svega dovesti nove klijente u Sberbank ekspoziture i podstaći prodajne rezultate – i mogu da kažem da smo odličnom saradnjom sa svim agencijama sa kojima sarađujemo uložili izvanredne napore da to i postignemo, kako kroz već ustaljen kanale tako i kroz, nama sve važnije, digital i direktne kanale komunikacije“, izjavio Aleksandar Milić, direktor sektora za marketing, komunikacije i prigovore klijenta Sberbank Srbija.

Na tragu prošlogodišnje „lake italijanske komedije karaktera“, kako je opisana kampanja, snimljen je novi stvarno super keš TV spot za Sberbanku. Andrija Kuzmanović i Maja Šuša sada su u Sberbank eskpozituri u direktnoj komunikaciji sa zaposlenima, osećaju se „kao kod svoje kuće“ i kao stari i prepoznatljivi klijenti Sberbanke promovišu proizvod koji će i drugima učiniti da i njima bude super.

„Pred kreativni tim postavljen je zadatak da drugu godinu za redom osmisli nešto sasvim drugačije, a istovremeno prepoznatljivo i u skladu s postojećom komunikacijom. Morali smo da predstavimo sve benefite novog proizvoda, da u isto vreme budemo i komični, a da komunikacija bude prilagođena ciljnoj grupi bankarskog sektora. S druge strane, dobar brif i razumevanje na relaciji klijent – agencija, i ovog puta se pokazalo da je od presudnog značaja. Uspeli smo da Andrijin i Majin lik prilagodimo novim okolnostima i bukvalno snimimo nastavak prošlogodišnje kampanje. Pod rediteljskom palicom i više nego iskusnog Miše Terzića, naše ideje su veoma lako postale realnost i dobili smo rezultat na koji možemo da budemo ponosni“, izjavio je kreativni direktor agencije Havas Adriatic Janko Pavlović.

Period pred samo lansiranje kampanje moglo bi da se opiše kroz tri stavke: očekivanja visoka, ideje odlične, egzekucija izvrsna, kažu u Sberbanci.

„Sam proces odabira kreativnog pravca pratila su i veoma opsežna istraživanja ciljnih grupa, njihovih potreba, očekivanja i načina na koji posmatraju reklamne spotove. Sve ovo, bilo je propraćeno i radom sa fokus grupama u okviru kojih smo, iz prve ruke, čuli najjasnije smernice kako da naš komunikaciju učinimo što atraktivnijim za buduće korisnike keš i kredita za refinansiranje. Svi ovi korisni inputi naših klijenta doveli su do toga da snimimo jedan simpatičan, hardsell tv spot koji će na konkretan, a opet zabavan i atraktivan način privući nove i postojeće klijente, kako bi svima bilo “stvarno super”!, navode u banci.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!