Prethodne nedelje širom Beograda su osvanuli provokativni bilbordi sa natpisom „Boli me _________.“ Dok su jedni pomislili na emotivne ili ljubavne probleme, a drugi na fizičku bol, neki su bili i malo konkretniji.
Priliku da ostavi svoj pečat iskoristio je i poznati beogradski DJ MKDSL, koji je na svom Instagram nalogu šerovao ovaj bilbord uz dopisano svoje ime i najavu žurke na kojoj pušta.
Osim nastavka rečenice koji svakome padne na pamet (da, i vama je pao na pamet) i serije ispisa na praznoj crti, kako na ulici tako i online, nikome zapravo nije bilo jasno na šta se ova poruka odnosi.
Ipak, od danas su nam stvari jasnije – u pitanju je PharmaSwiss-ov brend Rapidol, koji se koristi kao sredstvo protiv bolova. Iako manjeg zahvata, ova OOH kampanja u produkciji beogradske agencije OvationBBDO pokazuje da je i dalje moguće da tradicionalna OOH kampanja napravi viralni efekat.