Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Saznali smo šta nas boli!

Prethodne nedelje širom Beograda su osvanuli provokativni bilbordi sa natpisom „Boli me _________.“ Dok su jedni pomislili na emotivne ili ljubavne probleme, a drugi na fizičku bol, neki su bili i malo konkretniji.

Priliku da ostavi svoj pečat iskoristio je i poznati beogradski DJ MKDSL, koji je na svom Instagram nalogu šerovao ovaj bilbord uz dopisano svoje ime i najavu žurke na kojoj pušta.

Osim nastavka rečenice koji svakome padne na pamet (da, i vama je pao na pamet) i serije ispisa na praznoj crti, kako na ulici tako i online, nikome zapravo nije bilo jasno na šta se ova poruka odnosi.

Ipak, od danas su nam stvari jasnije – u pitanju je PharmaSwiss-ov brend Rapidol, koji se koristi kao sredstvo protiv bolova. Iako manjeg zahvata, ova OOH kampanja u produkciji beogradske agencije OvationBBDO pokazuje da je i dalje moguće da tradicionalna OOH kampanja napravi viralni efekat.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!