Dok je većina vizuelnih elemenata dizajna podložna promenama tokom vremena, pod uticajem novih trendova ili novih tehnologija, logotip mora da bude koncipiran tako da bude otporan na promene. Dizajneri smatraju da brend možemo smatrati velikim tek kada pogled na njegov logotip potrošaču u trenutku prenose poruku i željene emocije.
Osmisliti koliko-toliko savršen logotip nije nimalo lak zadatak, niti postoji specijalni recept. U vizuelnom smislu postoje neki „zadati“ elementi koja svaki logotip mora da ima, kako bi bio zanatski dobro urađen. Dizajneri se slažu da su jednostavnost, pamtljivost, primenjivost, originalnost i dobar izbor slova neki od ključnih elemenata koje treba da ima svaki logotip. Art direktor beogradskog dizajn studija „Comma“ Dejan Vukelić rekao je nedavno u intervjuu za Marketing mrežu da čvrsto veruje da će bilo koji minimalno dobro zanatski izveden logotip biti prihvaćen i ocenjen kao dobar, samo ako se dovoljno puta ponovi u javnosti.
Ljudi tokom vremena razvijaju poseban emotivni odnos prema nekom logotipu, odnosno proizvodu ili kompaniji. Međutim, logotip ne mora da bude u direktnoj vezi sa uslugom koju neka kompanija nudi, ali svakako treba da bude u vezi sa kvalitetom iste. S druge strane, logotip može da bude savršeno dizajnerski urađen, ali ako kompanija stekne lošu reputaciju i sam logotip će kod potrošača izazivati negativne emocije.
Ovo si neki logotipi koje je portal Toxel.com ocenio kao jedinstvene i kreativne.