today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sav budući rast OOH odnosiće se na digitalne implementacije!

SVET – Očekuje se da će ulaganja u digitalno spoljno oglašavanje (DOOH), tj. video sadržaj i/ili digitalne panele postavljene na visoko prometnim javnim lokacijama kao što su glavne ulice, aerodromi, autobuske stanice, podzemne železnice i trgovački centri, godišnje rasti za 10,1% u periodu od 2018. do 2021. godine, te da će na DOOH otpasti celokupni rast OOH tržišta, budući da će potrošnja na tradicionalne pozicije početi opadati od iduće godine, navodi se u najnovijem izveštaju WARC Global Ad Trends.

Očekuje se, takođe, da će udeo digitala u ukupnom globalnom OOH zakupu porasti na 37,3%, odnosno 14,6 milijardi dolara ove godine, dok je isti rast u 2017. iznosio 34,8%, u 2016. 32,4%, a u 2012. 22,7%. Brzi rast DOOH delimično uslovljava veća cena po hiljadu prikaza, ali i povećanje prodora digitalnih panela te mogućnosti kombinovanja ciljanja pomoću podataka sa snažnim, dinamičnim kreativama.

Što se tiče tržišta, brojke iz najnovijeg AA/WARC izveštaja o ulaganjima pokazuju da će polovina britanskih OOH investicija ove godine otići na digitalne lokacije, što iznosi 593 miliona funti (770 miliona dolara). Prognoze MAGNA-e u SAD-u pokazuju očekivanih 1,2 milijardi USD, u odnosu na 582 miliona USD u 2012. godini. Direct Place-based Advertising Association (DPAA) veruje da će se 100 miliona dolara od ovog iznosa trgovati programatično, u odnosu na 65 miliona dolara u 2017. godini.

U Nemačkoj, gde Google trenutno istražuje mogućnosti DOOH, očekuje se da će ulaganja dosegnuti 285 miliona dolara, ili 18% ukupnog OOH tržišta, što je više od dvostruke količine uložene pre dve godine; a u Francuskoj, predviđa se da će udeo ove godine biti 11,9% (183 miliona dolara).

Podaci iz organizacije Outdoor Advertising Association of America (OAAA) pokazuju da digitalni bilbordi sada čine 21% svih bilbord pozicija u SAD-u, a istraživanje Nielsena pokazuje da oko 60% potrošača u SAD-u svaki mesec vidi digitalni bilbord, a 37% ih vidi svake nedelje.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!