Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Samospoznaja i spremnost da konstantno radiš na sebi presudni su za uspeh!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC rekla je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledala u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Moram priznati da me, kad sam prvi put videla ovogodišnju temu – navela na razmišljanje o samorefleksiji. Koliko je često praktikujemo, šta dobijamo kao povratnu informaciju tog odraza u ogledalu i koje akcije proističu?

Zajedničko za tržište, kompanije i profesionalce je neophodnost izdvajanja više vremena za samorefleksiju, kako bismo bolje identifikovali prostore za rast, ali i cenili putanju koju smo prošli. Kada uklonimo prizmu da sve posmatramo kroz cifre i zavirimo u priču koju donosi naše tržište, naša kompanija ili ličnu priču, tada ćemo zaista imati samorefleksiju.

Ono što ja vidim je brzina prilagođavanja i učenja, po kojoj mislim da se izdvajamo u odnosu i na neke mnogo razvijenije i snažnije zemlje.

I čini mi se da je to rezultat objektivnosti i samokritičnosti. Mislim da su samospoznaja i spremnost da konstantno radiš na sebi presudni za uspeh šta god radili. I najvažnije, omogućavaju nam da u sebi probudimo kreativnost, da izađemo iz zone komfora i da svaki problem pretvorimo u priliku.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Cilj svake kampanje ultimativno treba da bude doprinos poslovnom rezultatu, bilo da je to vidljivo kroz rast u prodaji, profit ili rast tržišnog učešća. Iako očekujem kampanje koje su dale merljive rezultate, volela bih da vidim i inovativnost u pristupu i autentičnost ideja koje pomeraju granice u komunikaciji, koje „osećaju“ potrošača na drugačiji način.

Sa nestrpljenjem očekujem radove naših kreativaca i sigurna sam da ću uživati u svojoj ulozi. I nadam se da posao neće biti lak.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!