Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Samorefleksija je mnogo više od posmatranja svog odraza!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Bojan Brukner, Creative Director, Leo Burnett Beograd rekao je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Mislim da je samorefleksija mnogo više od posmatranja svog odraza. Na kraju krajeva, spolja sve može delovati savršeno, ali mnogo važnije pitanje je šta se zbiva iza toga. Kao profesionalac mislim da sam sazreo, ali to ne znači da sam prestao da učim. Leo Burnett poslednjih godina, kao uostalom i sve druge agencije, prolazi kroz razne faze prilagođavanja. Promene su neminovne, ali kampanje koje izlaze iz agencije, kao i broj i zadovoljstvo naših klijenata, govori u prilog tome da svi mi zajedno uspešno prolazimo kroz ovaj komplikovan period. Što se tiče same industrije i tržišta, mislim da se stvari u čitavom svetu isuviše brzo događaju i da retko ko ima vremena za samorefleksiju. Nažalost.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Svi znamo da su prijave za festivale neka vrsta reklame za same reklame. Žiri je tu u svojstvu publike. Što je reklama bolja, publika će bolje reagovati. Ipak, ja volim da ocenjujem i sadržaj, a ne samo formu. Važna mi je i ideja iza kampanje, a ne samo kako je ona upakovana i predstavljena za festival. U svakom slučaju, radujem se žiriranju i jedva čekam da vidim šta su sve kolege spremile ove godine.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!