REGION – Kada kreativne agencije McCann Zagreb i Fahrenheit uz podršku medijske agencije Universal McCann, posvete svoju kreativnost dobrobiti društvene zajednice tada nastane kampanja – SUPERSENIORI.
Radi se o projektu čiji je jedini cilj – dobrobit svih članova društva. Projekat pod nazivom SAMO STARIJI. NIŠTA VIŠE. realiziran je u organizaciji zadužbine Zajednički put iz Zagreba radi senzalibizacije javnosti o važnosti uključivanja starijih osoba u život zajednice.
Glavni kreativni direktor agencija McCann Zagreb i Fahrenheit, a ujedno i autor projekta Hrvoje Škurla istaknuo je: ”Isključivanje starijih osoba iz društva je problem koji gotovo niko ne uočava. Mediji ih zaboravljaju, sredine u kojima žive im ne pružaju kvalitetne sadržaje. Kada su nam ljudi iz Zadužbine Zajednički put predstavili svoj projekat Superseniori, prihvatili smo ga kao svojevrsnu obavezu i čast. Odlučili smo se javnosti obratiti na jednostavan i upečatljiv način, poznata lica smo napravili starima i poručili kako s godinama oni neće postati neko drugi. Oni će i dalje biti naši Antonija, Iva, Toni i Janko – samo stariji, ništa više. Posebno smo ponosni na tehniku postarevanja korišćenu u TV spotovima, gde smo uz pomoć šminke i tehnologije uspeli u 25 sekundi postareti naše zvezde za 30-ak godina. Tehnika je to za koju možemo reći da nije korišćena u svetskim okvirima.”
Više informacija pronađite na sajtu HURA-e.