„Inicijativa za proučavanje detinjstva Žute Patalone“ pokrenuta je krajem 2018. godine sa idejom da skrene pažnju javnosti na značaj ranog detinjstva i presudni uticaj prvih 1000 dana na život svakog pojedinca.
Osnivač Inicijative je Tijana Adamov, eksert za strateške komunikacije i direktor agencije Scholz&Friends Belgrade, sa iskustvom od preko 20 godina u komunikacionoj industriji. Tijana je postala mama 2018. godine što joj je omogućilo da ostvari ne samo svoj san da bude mama već i da svoj san o tome da učini nešto za dobrobit dece i čovečanstva upotpuni i pokrene iz ličnog iskustva.
U prvoj fazi Žute Patalone su komunikaciona platforma koja skreće pažnju javnosti i na jednostavan, autentičan način podseća, inspiriše i skreće pažnju na igru i okruženje malog deteta. U fokusu je Montesori pedagoški princip, kao neprikosnoveni izbor za razumevanje deteta u ovom ranom uzrastu.
Žute Patalone su i inkubator koncepta, posvećen kreiraju koncepte za druge brendove namenjene deci, s obzirom na izvornu ekspertizu osnivača Tijane Adamov u oblasti kreativnih strateških komunikacija.
U sledećoj fazi planira se osnivanje Instituta za proučavanje detinjstva Žute Patalone.
To nije jedini projekat – „Inicijativa Žute Patalone“ kreira više projekata iz oblasti društvene odgovornosti sa fokusom na dete i detetevu dobrobit od kojih zavisi sudbina čovečanstva. Realizacija ovih projekata zavisiće najviše od podrške stručne javnosti i korporativnog sektora.
Podršku projektu na samom početku možete iskazati tako što ćete na društvenim mrežama označiti da vam se dopada ideja da samo srećno detinjstvo može doprineti boljitku čovečanstva.