Samo srećno detinjstvo može doprineti boljitku čovečanstva

„Inicijativa za proučavanje detinjstva Žute Patalone“ pokrenuta je krajem 2018. godine sa idejom da skrene pažnju javnosti na značaj ranog detinjstva i presudni uticaj prvih 1000 dana na život svakog pojedinca.

Osnivač Inicijative je Tijana Adamov, eksert za strateške komunikacije i direktor agencije Scholz&Friends Belgrade, sa iskustvom od preko 20 godina u komunikacionoj industriji. Tijana je postala mama 2018. godine što joj je omogućilo da ostvari ne samo svoj san da bude mama već i da svoj san o tome da učini nešto za dobrobit dece i čovečanstva upotpuni i pokrene iz ličnog iskustva.

U prvoj fazi Žute Patalone su komunikaciona platforma koja skreće pažnju javnosti i na jednostavan, autentičan način podseća, inspiriše i skreće pažnju na igru i okruženje malog deteta. U fokusu je Montesori pedagoški princip, kao neprikosnoveni izbor za razumevanje deteta u ovom ranom uzrastu.

Žute Patalone su i inkubator koncepta, posvećen kreiraju koncepte za druge brendove namenjene deci, s obzirom na izvornu ekspertizu osnivača Tijane Adamov u oblasti kreativnih strateških komunikacija.

U sledećoj fazi planira se osnivanje Instituta za proučavanje detinjstva Žute Patalone.

To nije jedini projekat – „Inicijativa Žute Patalone“ kreira više projekata iz oblasti društvene odgovornosti sa fokusom na dete i detetevu dobrobit od kojih zavisi sudbina čovečanstva. Realizacija ovih projekata zavisiće najviše od podrške stručne javnosti i korporativnog sektora.

Podršku projektu na samom početku možete iskazati tako što ćete na društvenim mrežama označiti da vam se dopada ideja da samo srećno detinjstvo može doprineti boljitku čovečanstva.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari