Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Samo kvalitetan sadržaj se zaista pamti!

Ključ uspeha većine online sadržaja nije samo u tome da bude zanimljiv, interesantan i zabavan. U moru zabavnog sadržaja koji su nam dostupni na društvenim medijima, cilj svakog brendiranog sadržaja je ne samo da se svidi, već pre svega razmeni dalje, proširi, „zarazi“ i ostale korisnike društvenih mreža.

Istraživanje Wave8, agencije Universal Media, pokazalo je da preko 50% aktivnih internet korisnika u Srbiji izrazito je srećno kada sadržaj koji podele bude prihvaćen od ostalih korisnika na društvenim mrežama. Takođe, najčešći razlog zašto korisnici društvenih mreža dele određeni sadržaj je da pokažu šta znaju, da podele neko svoje novo iskustvo, odnosno da se pohvale.

Wave8 istraživanje pokazalo je i da postoji razlika između sadržaja koje korisnici društvenih mreža cene od sadržaja koji će podeliti na društvenim mrežama.

Zanimljivo je da npr. samo 15% internet korisnika u Srbiji voli da pogleda sadržaj koji izražava i njihove lične stavove, ali će ga čak 35% njih vrlo rado podeliti na društvenim mrežama. Razlog tome je što smo emotivno vezani za ono što ćemo podeliti na društvenim mrežama i zato što ta aktivnost govori nešto o nama.

S druge strane, sadržaj koji korisnici najviše cene i koji bi najradije pogledali je onaj koji im nudi tzv. ‘how to savete‘. Njega će pogledati čak 39% internet korisnika. Na drugom mestu je sadržaj koji je zabavan (pogledaće ga 38% internet korisnika), a zatim sledi sadržaj koji prikazuje nešto novo, neočekivano, koji iznenađuje (voli da pogleda 31%).

Milena Obradović, marketing menadžerka B2C&B2B kompanije Lesaffre Srbija, u čijem je vlasništvu Facebook stranica Mesimo zajedno, rekla je za Marketing mrežu da je najvažnije biti drugačiji, kao i da je dobra ideja osnov svega. „Ako pored toga odaberete pravi alat putem kojeg će se ona plasirati do krajnjeg potrošača, nema sumnje da će vaš sadržaj ostati nezapažen. Današnji potrošači konstantno žele da vide, čuju i saznaju nešto novo i smatram da originalnost i inovativnost u pristupu postaju imperativi u kreiranju sadržaja i zadržavanju pažnje potrošača“, rekla je Obradović.

Kvalitetan sadržaj je onaj o kome se priča, koji ljudi, u moru različitog sadržaja, uoče i zapamte, ali i onaj koji šalje jasnu i nedvosmislenu poruku. Naša sagovornica kaže da to nije uvek lako izvesti, ali njihovo iskustvo vezano za osluškivanje i reakcije pratilaca, plasiranja odgovarajućih poruka na društvenim mrežama, kao na sajtu Mesimo zajedno, pokazuje da uz relevantan kvalitetan sadržaj i iskrenu emociju, uspeh ne može da izostane. „Iskustvo nam je pokazalo da često sadržaj za koji ne očekujemo, bude upravo onaj na koji najbolje reaguju. To nas je naučilo da kontantno pratimo svaki post, svaki komentar i učimo od naših fanova. Osloniti se isključivo na rad community agencije nije rešenje. I pored podrške stručnjaka, lično pratim sva dešavanje na stranicama i učim iz svakog komentara i reakcije.“

Milena, takođe, dodaje da za dobar content treba uložiti sredstva, ali isto tako ne smatra da je nužno najskuplji sadržaj uvek i najbolji. „Mislim da pre realizacije bilo kog contenta treba biti iskren i napraviti racionalan odnos između onoga što želimo postići i načina na koji to možemo. Iskustva naše kompanije, ali i mnogih drugih brendova pokazuju da dobra ideja, čak i za malo odvojenih sredstava za plasiranje sadržaja i promociju, može dati odlične rezultate. Veliki broj fanova na našim događajima, ali i 1498 šerova na album fotografija koji uopšte nismo promovisali govori da, kada je ideja dobra novac i nije neophodan.“

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!