today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Samo efikasna komunikacija je dobra komunikacija!

Tijana Adamov, Managing Director agencije Scholz & Friends, specijalno za Marketing mrežu govori šta je uspešna agencija, kakve ideje pokreću svet i u kojoj meri klijenti danas cene kvalitetnu ideju.

Agencija Scholz & Friends izgrađena je na konceptu nemačke preciznosti i lokalne kreativnosti. Kako biste definisali uspešnu agenciju danas u Srbiji, šta ona treba sve da poseduje i koja pravila tržišnih komunikacija treba da sledi?
Integrisana komunikacija je odavno postala standard. Moje mišljenje je da agencije nikada neće prestati da budu bitne zbog sopstvene strateške kreativnosti. Kanali komunikacije mogu da se menjaju ali centralna ideja – koncept nikada neće prestati da bude od najveće važnosti. Zato agencija treba da neguje kreativnost i strateško mišljenje i koristi na pravi način raspoložive kanale komunikacije. Mi u “Orkestru ideja” upravo to i radimo, a pošto imamo nemačko poreklo, verujemo da je samo efikasna komunikacija dobra komunikacija.

Vaša agencija u svom radu primenjuje metodu – orkestracije. Kakva je ovo metoda, koliko je ona primenjiva na našem tržištu i prihvaćena od strane klijenata?
Orkestracija je naše drugo ime. Ona nije samo proces integrisanja komunikacionih kanala. Odabir određenog komunikacionog miksa nije stvar trendova, već je rezultat analize koji su to najefikasniji i najefektivniji putevi da nas vide i čuju oni koji želimo. Orkestracija podrazumeva jaku centralnu ideju. Poslužiću se samom metaforom orkestra – važno je imati dobru glavnu melodiju zato što i najbolji dirigent ne može dobro da diriguje orkestrom ako nema kvalitetne melodije odnosno ako nema dobrog kompozitora. Agencija je kompozitor, a ideja je dirigent. Harmonično sazvučje orkestra (komunikacionih instrumenata) je muzika za uši i za onog kojem je poruka namenjena i za onoga ko želi rezultate, a to je uvek klijent. To pravilo važi svuda gde postoji tržište, pa je “Orkestracija” metoda koja važi i globalno i lokalno.

Smatrate li da ideje pokreću svet i da su upravo one temelj svega? Šta je za vas kvalitetna ideja?
Meni lično fascinira ideja da umetnost i biznis upravo imaju zajedničko proces stvaranja, kreiranja. U komunikacionom biznisu, kreativnost nikada nije cilj sama za sebe, ona uvek mora biti u funkciji ostvarenja klijentovih ciljeva. Efikasna komunikacija povećava i klijentov i agencijski profit. Mi smo prošle godine odmeravali snagu svoje kreativnosti na lokalnom, regionalnom i međunardonom terenu i osvojili: Finalist Award na Digital Communication Awards u Berlinu, Golden Drum Award u Portorožu i 14 UEPS priznanja, uključujući i Dragan Sakan New Idea Award za projekat „Neotpevana pesma“. Projekat „Neotpevana pesma“ je primer kvalitetne ideje. Pored toga što vas dotakne ta ideja ima i misiju da nešto promeni. Naša ideja da iniciramo da se pronađe i završi poslednje Mokranjčevo nedovršeno delo je zapravo poruka da se za kulturu najbolje borite onda kada sami nešto uradite za nju.

U kojoj meri, po Vašem mišljenju, klijenti danas cene kvalitetnu ideju? Da li se u Srbiji u toku pitch procesa i dalje više vrednuju neki drugi parametri?
Scholz & Friends, Orkestar ideja, visoko je cenjen upravo zbog strategije i kreativnih rešenja. Takođe, prepoznat je kao mreža koja se visoko kotira kad je u pitanju zadovoljstvo klijenata, što svedoči o dobrom servisu. Niko nije ravnodušan na efikasnost, pa stoga ni na kreativnost, koja jeste u funkciji efikasnosti, a to nikada ne sme da izađe iz mode. Naš zadatak je da imamo što više argumenata da kvalitetna komunikacija povećava klijentov profit odnosno ostvaruje ciljeve. Tada nema dileme o tome šta je najvažnije.

Koji trendovi u oblasti tržišnih komunikacija će obeležiti 2016. godinu u Srbiji?
Digitalno doba je zavladalo, ali naš posao u samoj svojoj suštini je ostao isti. Treba da poznajemo nove kanale komunikacije i nove načine da stignemo do željenje publike, ali naš zadatak ostaje da na najefikasniji i najefektivniji način prenesemo pravu poruku onome kome je namenjena, odnosno da na najkraći i najbolji način stignemo do srca potrošača.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!