SVET – Sa svakom novom generacijom dolazi i novi sleng, koji neće biti jasan svima koji ga slušaju. Ove jezičke promene predstavljaju poseban problem za oglašivačku industriju kojoj je od ključne važnosti imati sposobnost da komunicira sa sve brojnijom ciljnom grupom.
Isto važi i za Generaciju Z, pa se McCann Worldwide potrudio i napravio novi sajt koji oglašivačima može pomoći u dekodiranju ovog novog urbanog jezika.
AtoGenZ.com je pokušaj agencije da oglašivačima približi ovu demografsku grupu, dekodirajući njen sleng i fraze kao što su on fleek, bae, zayum i mondaze. Web stranica sadrži rečnik sa definicijama 75 termina sa kojima se McCann Truth Central – globalna istraživačka jedinica ove agencije – susrela tokom istraživanja i vođenja intervjua za svoju najnoviju studiju – The Truth About Youth. Svaki termin je takođe ilustrovan kroz video u kojem jedan od predstavnika ove generacije objašnjava njegovo značenje.
Više informacija na sajtu DigiDay.