Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Sadržaj podržan oglasima veoma popularan u Americi!

SVET – Uprkos sve većem broju medijskih sadržaja i gotovo neograničenoj količini sadržaja na raspolaganju potrošačima, jedna vrsta sadržaja sa kojim potrošači troše svoje vreme ostala je prilično dosledna – sadržaj podržan oglasima, kojem potrošači i dalje gravitiraju kada je rieč o njihovim navikama gledanja.

Prema podacima kompanije Nielsen, udeo vremena koji su odrasle osobe u SAD-u provodile sa sadržajem podržanim oglasima na svim platformama (npr. TV-u, radiju, pametnim telefonima, konzolama i tabletima) u 2017. godini iznosio je 86%. Taj broj pokazuje relativno stabilan udeo ove vrste sadržaja, jer podaci za 2002. godinu, kada su TV i radio bili dominantni kanali, pokazuju da je ovaj tip sadržaja imao gotovo isti udeo – 89%.

Dok 96% američkih domova poseduju televizor, i drugi uređaji polako dostižu sveprisutnost. Iako je stopa penetracije računara usporila, ti se uređaji i dalje mogu naći u 80% američkih domova sa TV-om. U međuvremenu, nivo penetracije tableta i pametnih telefona brzo je porasla na 64%, odnosno 89%. Usluge pretplatničkog videa na zahtev (SVOD) nadmašile su nivo penetracije svojih svojevrsnih predaka, DVR-a. Što se tiče ostalih novijih platformi, oko dve trećine domova poseduje uređaj povezan s internetom koji može reprodukovati sadržaj na TV ekranu, što uključuje pametne televizore, multimedijske uređaje i konzole za video igre.

U drugom kvartalu 2007. godine, prosečno vreme koje su odrasli amerikanci provodili sa medijima bilo je nešto više od 50 sati sedmično. U drugom kvartalu 2017. taj se broj povećao na više od 75 sati sedmično, od čega se gotovo 65 sati potroši na platformama podržanim oglasima. Od drugog kvartala 2012. prosečno vreme provedeno uz televiziju, radio i na digitalnim platformama podržanim oglasima poraslo je za više od 15 sati, što je porast od 30% do 2017. godine.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!