REGION – Violetin Dual purpose for a higher purpose WC papir osvojio je prošle nedelje jednu od najrelevantnijih međunarodnih nagrada – Cresta Awards.
Projekat je nagrađen Srebrom u izuzetno kompetitivnoj i aktuelnoj kategoriji Brand Purpose / Brand Activism. Ovom nagradom mogu se pohvaliti samo projekti koji zaista zaslužuju međunarodnu strukovnu pažnju. Iza projekta stoji agencija Saatchi&Saatchi Hrvatska iz koje ovim povodom poručuju: “to je to!”
Sve nagrađene radove možete pogledati ovde: www.cresta-awards.com/winners/2020
Cresta Awards pokrenula je organizacija Britanska organizacija Creative Standards International 1993. godine. Posebnost ovog takmičenja čini žiri sastavljen od preko 80 kreativnih direktora najuspešnijih svetskih reklamnih agencija i medijskih kompanija.
Žiri Creste bira se iz celog sveta, a čine ga neki od najiskusnijih i najuspešnijih svetskih kreativaca. Za razliku od mnogih nagrada, članstvo u ovom žiriju zadržava se i po nekoliko godina – to pomaže da se obezbedi doslednost ocenjivanja, koje je glavno obeležje ovog takmičenja. Svi članovi žirija glasaju nezavisno putem interneta, a aritmetička sredina koristi se za utvrđivanje najbolje rangiranog rada. Članovi žirija mogu da glasaju bez grupnih pritisaka, politike ili drugih odstupanja. Ove godine predsednik žirija bio je Oriel Davis-Lyons kreativni direktor Spotify-a.